Hvordan få ut baksetet på Rocco ener

Anbefalte innlegg

Har en nevø som sliter litt med å finne ut hvordan han skal ta ut baksetet i Rocco`n sin og siden den eneste folkevogna jeg har hatt med baksete var en -98 passat blir jeg faktisk svar skyldig på den...: dum :

Får ikke sett på det heller siden han bor 70 mil unna...

Så, hva er fremgangsmåten, skal ryggen eller setet ut først, er det skrudd, hemper, blekk som må bøyes?:confused:: hjelp :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er nedfellbart baksete, så er det å dra opp sitteputen i bakkant, og skru av der, så er det mye av samme prosedyren når du har lagt sete ryggen fremover, kjenner lite til rocco gitt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er nedfellbart baksete, så er det å dra opp sitteputen i bakkant, og skru av der, så er det mye av samme prosedyren når du har lagt sete ryggen fremover, kjenner lite til rocco gitt..

Nope, det var ikke sånn gittt så...:bump:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikkje sånn som på Golf og Jetta då? To skruar i framkant av setet? Og så er det berre å røske det rett opp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikkje sånn som på Golf og Jetta då? To skruar i framkant av setet? Og så er det berre å røske det rett opp?

Nei... sånn som jeg har forstått det på nevøen min og faren er det ikke sånn gitt så :bump:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vipp ned seteryggen (den henger sammen med sitteputa), vipp sitteputa (med ryggen oppå) forsiktig framover. Da ser du to "festearmer" på hver side av sitteputa. Disse sitter fast i to tapper i karosserisida og er sikret med en klips på hver tapp. Ta av klipsene og dra av "festearmene", så er setet løst og kan tas ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.