#1 Skrevet Februar 15, 2007 På tur hjem fra Valdres i går var det skikkelig griseføre mellom Gjøvik og Hamar med behov for mye vindusvask. Etter spyling når pusser stopper, begynte den plustselig å gå igjen.... to tre drag og så stopper den igjen. Dette skjedde flere ganger, skjedde også at den ikke stoppet, men den stoppet når jeg dro spaken ned en gang... Ikke krise, da jeg jo får stoppet den, men jævlig irriterende... Dårlig bryter eller dårlig pussermotor..? Bilen har gått ca 125k og er en 04 passat(B5) Noen som har vært borti lignende..? Alle tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2007 På tur hjem fra Valdres i går var det skikkelig griseføre mellom Gjøvik og Hamar med behov for mye vindusvask. Etter spyling når pusser stopper, begynte den plustselig å gå igjen.... to tre drag og så stopper den igjen. Dette skjedde flere ganger, skjedde også at den ikke stoppet, men den stoppet når jeg dro spaken ned en gang... Ikke krise, da jeg jo får stoppet den, men jævlig irriterende... Dårlig bryter eller dårlig pussermotor..? Bilen har gått ca 125k og er en 04 passat(B5) Noen som har vært borti lignende..? Alle tips mottas med takk! Har sett dette problemet på Golf IV. Bytta Relè å problemet var borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2007 Dette er ihvertfall vanlig problem på bakruta på endel Passater og da er det selve motoren som er problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...