#26 Skrevet Februar 22, 2007 Stemmer, forskjellig lengde på ledningen på bankesensor, ellers skal de være like:) Høres ut som LMM lever ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 22, 2007 koster dem mye? hadde klint til med begge to jeg vis det ikke koster mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 22, 2007 Jaha, da kan jeg altså like gjerne kjøpe denne til en 1/3 av prisen? Fikk pris på 1278,- kr pr stk på Møller. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KNOCK-SENSOR-KS121-AUDI-PENDING_W0QQitemZ190076748844QQihZ009QQcategoryZ33557QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 22, 2007 Og når jeg kobler fra LMM hos meg dør hele motoren på seg.. Da fungerer den vel? Prøvde du nå og nappe av ledningen på LMM mens motor gikk? Da stopper motoren, det er helt korrekt. Men du får starta igjen uten LMM. Kjør deg en runde da, og kjenn etter om bilen går noe annerledes.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 2, 2007 Da har jeg kjøpt sensor hos Yankee`n, så vi får se om det løser problemet.. Har ikke funnet noe annet sted som selger til noe som lignet på prisen foreløpig. Kommer på rundt 500 kroner med frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 2, 2007 Det var jo ikke ille i det hele tatt, skulle hatt lest ut feilkoder på bilen min selv da den ikke oppfører seg som den skal i det hele tatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...