Anbefalte innlegg

hei.

er det noen som kunne forklart meg hvordan jeg får løsnet interiøret i coupe type89? dørsidene og setene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

setene sitter festet på skinnene under setet.. enkelt.

Dørpanelene er litt vanskelig å forklare, men ta av vindusheiseren, to små skruer på hver side øvert på panelet, og du må ta av plastikk-beskyttelsen der du tar når du tar opp/tar igjen døra. Når du får av der er det tre skruer til. Når du har fått av alt dette må du løfte hele panelet opp noen cm, før du kan trekke det til deg og koble fra evnt kobling til dørlås..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert ettparhundre tråder om dette fra før, bruk søkefunksjonen! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg prøvde men fant ikke noen tråder om det, muligens jeg som er dårlig til å søke..: flau : mn er det noen som kan forklare hvordan jeg får ut baksetet(ryggen)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som kan hjelpe meg litt her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk: Dørtrekk ;)

Sitter 3 4mm umbraco i armlenet, en skru i toppen i bakkant og en skrue inni håndtaket innvendig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk:) mn finner ikke ut av hvordan baksetet er festen, det vil si ryggen til baksetet.. noen som kan hjelpe med det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm.. vill gjetting mn: vissa du har av bunnen av baksetet så er det kanskje noen skruer bak der som går opp til baksete ryggen? Er jo bare og lete da:) Kan jo hende det er noen skruer bak da.. altså baki bagasjerommet nrå du får fjernet trekket..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har leita som en gal:p men skal ut å prøve på nytt nå.. er ikke personen med mest teknisk insikt: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først er det 2 skruer for å ta ut baksete, så må du ta ut de putene ved siden av seteryggene på hver side, hvis du skal løsne ryggen må du skyve bort ett plastdeksel som er på hver side og skru ut stjerneskruene bak der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.