Audi A3 97mod Kupe vifte problemer.

Anbefalte innlegg

Hei,

I dag tidlig når jeg startet opp bilen og satte på kupe viften for å få vekk doggen på vinduet mitt så ville den ikke gå så veldig fort.. den starter og går, men går veldig stille/seint. når jeg trykker på gjenbruk luftsknappen så fyrer den opp på max speed og funker fint.. men med en gang jeg slår denne av så kommer den en rar lyd fra viften når den står å går..

Noen som har vert borti lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

I dag tidlig når jeg startet opp bilen og satte på kupe viften for å få vekk doggen på vinduet mitt så ville den ikke gå så veldig fort.. den starter og går, men går veldig stille/seint. når jeg trykker på gjenbruk luftsknappen så fyrer den opp på max speed og funker fint.. men med en gang jeg slår denne av så kommer den en rar lyd fra viften når den står å går..

Noen som har vert borti lignende?

Sjekk kupefilteret/ pollenfilteret. regner med at det er tett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finner jeg under dekselet som er rett forran front ruta, Right?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bytter jeg det å ser om det hjelper.. jeg vet rett og slett ikke når det ble bytte sist.. er nok 30k km siden minst...

Så da har jeg noe å styre med i kveld.. hehe, klokka fire bærer det rett til mekonomen for å shoppe olje, oljefilter + pollenfilter :) blir nok noen ruller med sote film også ;) må ha noe å styre med fram til våren kommer for fult... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det var pollenfilteret som var tett :)

var veeeeeeeeeeeldig skittent + veldig vått, så tok det ut og heiv det.. satte inn nytt filter kjøpt på mekonomen.. funka som en drøm :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.