#1 Skrevet Februar 15, 2007 Hva skal en S2 med 3B motor lade dersom ikke N75 / magnetvendtilen er koblet til? Altså grunntrykket på wastegaten.. Den har vært justert på har nå skrudd den HELT ut, men vil gjerne ha satt den på riktig nivå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2007 0,4 bar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2007 og med ventilen koblet til så skal den peake 0,8bar? Noen som tilfeldigvis har koll på hvilket turtall det skjer? (på høyt gir) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2007 hmmm... er det garantert at den skal lade 0,4 som grunn trykk.. får jammen ikke justert min lavere enn 0,65 jeg.. lader 0,5 opp til ca 3000rpm, så øker den på litt.. da er wastegate skruen skrudd helt ut til den stopper, og magnetventilen koblet av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2007 Hvis noen en eller annen gang har vært å dratt i fjøra for å få den strammere kan du jo fort ende opp med resultatet du får. Jeg fikk 0,8 uten magnetventil men bygd opp med skiver og nesten en bar kun med strammere fjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2007 Da får man vel få tak i en org fjær for å være sikker da Kan ikke helt se poenget ettersom de bare kan skru på skruen for samme resultat så vidt jeg kan skjønne.. for skrudde jeg den litt inn så ladet den 1 bar + før tennings kuttet slo inn... men men.. folk gjør jo de underligste ting.. Får få tak i en org fjær for å være sikker.. liker å ha ting i skjønneste orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...