#1 Skrevet Februar 15, 2007 den hvite golf 1 cabben med gto styling som står i skarbøvika?.. noen som har peil på ken som eige den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2007 slo du hodet ditt når du kræsja? send mld til harald du! han kjente han som hadde den ifjord hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2007 er dette en som det gikk syncro planer/ombygging på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2007 Kul bil det da. Bare å få vekk dekal greia på sia så. Tror det kun er en gti 8v i den. Du får kjøpe den Espen og smekke G60'n i den:) Fete felger på den, breie og gode:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2007 hehe....var å kika litt nermere på denne bilen i dag... noen utrolig fete hjul på den bbs rs 10.5x15 bake å 8.5x15 forran hehe. en del kosmetisk arbeid på den.... må jo ha et prosjekt jeg å hehehe... kunna blitt en fet bil detta skifta litt lykter i front og div. det er en gli motor i den står vertfall det bake på den. det blir nokk en 90 coupe quattro på meg nå men må jo ha mer en en bil. hehe mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2007 hehe....var å kika litt nermere på denne bilen i dag... noen utrolig fete hjul på den bbs rs 10.5x15 bake å 8.5x15 forran hehe.en del kosmetisk arbeid på den.... må jo ha et prosjekt jeg å hehehe... kunna blitt en fet bil detta skifta litt lykter i front og div. det er en gli motor i den står vertfall det bake på den. det blir nokk en 90 coupe quattro på meg nå men må jo ha mer en en bil. hehe mvh Hva er en 90 coupè quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2007 en 90 coupe quattro 2.2 20v b4. den fra sykkylven med svart panser..... må høre i banken om lån går greit. men de tror ikkje ej at det skal vere et problem. har jo vanlig lønn så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2007 en 90 coupe quattro 2.2 20v b4. den fra sykkylven med svart panser.....må høre i banken om lån går greit. men de tror ikkje ej at det skal vere et problem. har jo vanlig lønn så tenke det er en Coupè Quattro typ89 du tenke på.. Er vell strengt tatt ikke noe som heter 90 coupè å dem laga vell ikkje 2.2 20v sugemotor.da er det 2.3 2.2 20v er levert som bare turbo motor mener jeg å vite. Correct me if im wrong: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 15, 2007 på annonsa står der vertfall 90 coupe da ole. hehehhe... ja det stemmer det du sier. det er nokk en 2.3 ja . 170 hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 19, 2007 Fått noen fliser i fingern i det siste, OJT? Ja du har rett i det du sier, og det er påpekt i firehundreogtjueto andre tråder i forumet.. Men du bare _måtte_? Jaja, I rest my case.. Fine biler dette, go for it Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 21, 2007 Denne bilen er rå! skal sikkert ha en en del for den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 21, 2007 Fått noen fliser i fingern i det siste, OJT? Ja du har rett i det du sier, og det er påpekt i firehundreogtjueto andre tråder i forumet.. Men du bare _måtte_? Jaja, I rest my case.. Fine biler dette, go for it Espen Flis? handa full skal jeg si deg.. Å jeg drite i at det er firehundreettelerranna tråder om det..Sa det bare for å vær vansklig. GAUDER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 21, 2007 Flis? handa full skal jeg si deg.. Å jeg drite i at det er firehundreettelerranna tråder om det..Sa det bare for å vær vansklig. GAUDER Datt du ut av senga i natt eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 21, 2007 Datt du ut av senga i natt eller? Sikkert noe slikt:rolleye: kan jo ikkje ta alt så alvorlig her i verden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 21, 2007 Datt du ut av senga i natt eller? Han datt ut av senga og våknet idét han lå og ropte opp bingo tallene fra forrige helg Snakk om off topic her da eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 21, 2007 Gauder faktisk, og med store bokstaver da gitt.. Da må han virkelig mene det. *skamme seg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...