#1 Skrevet Februar 15, 2007 Jeg har en 97' A3. Den har jo 5/100 og innpress 38. Hva kan innpress være hvis jeg velger 18' eller 19'. Har vel med bredden på felgen å gjøre, men kan ikke så mye om dette. Trenger hjelp! Tar gjerne tips fra de som har hatt 18' eller 19' om hva som passet og hva jeg bør gjøre! Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2007 Dette lurer jeg også på, skal ha på 19" og vil jo gjerne at felgene skal gå i ett med skjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2007 hadde 8,5x19" på min. da måtte jeg valse litt foran. men fylte ut veldig fint bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2007 Jeg hadde 8,5*19" med ET 35. Så slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2007 hadde 8,5x19" på min. da måtte jeg valse litt foran. men fylte ut veldig fint bak. Du måtte vel valse ettersom du hadde luft, og ganske mye lavere bil enn meg, hehe.. Jeg hadde 35mm senk, og det funka fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2007 Du måtte vel valse ettersom du hadde luft, og ganske mye lavere bil enn meg, hehe..Jeg hadde 35mm senk, og det funka fint Mulig det var det. men subba ved kjørehøyde og. Men det var nok kanskje litt mer enn 35 senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...