#1 Skrevet Februar 15, 2007 da var det utrolige skjedd, fikk pakken min med felger i dag som jeg har sitti å ventet på i over en mnd nå!! nå har de endelige ankommet, å jeg gledet meg til åpne den å se hvor tøffe de var, men til min store overaskelse så var det noe helt andre felger en det jeg hadde bestilt oppi der. hvordan kan dette skje? de jeg har kjøpt felgene av må jo ha åpnet pakken for å se at alt er bra? ser at esken har vært åpnet å lukket igjen, det står til og med på esken at det er keskin kt3 felger å ikke keskin kt5, håper dette ordner seg!!!! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2007 Suuuuurt!!! Føler med deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2007 Syns de såg stilig ut jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2007 Hvem har sendt de? Kommer de fra utlandet? I såfall, kjipern.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2007 Hvis du bestillte de direkte fra Keskin kan du bare selge de med en gang. Bestillte felger for dama fra de og fikk 1 stk felg med feil ET. Kranglet med de i 2 år før de endelig ville la meg kjøpe 1 stk felg til redusert pris ( dama tok de seff i bruk med en spacer i mellomtiden så å returnere en brukt felg var uaktuellt ). Det advares på det sterkeste å handle fra Keskin ( noe også deres forhandlere hevder ). Det er fine produkter, men gutta eier ikke service eller orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2007 quality autoimport har han kjøpt dem av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2007 er kjøpt mellom QA ja, så får håpe han ordner opp, så håper vi finner en ordnening på detta! ingen er vel tjent med at jeg skal være missfornøyd=) har sendt mail til han så får vi se hva som skjer. har vært en del problemer med sein levering fra tyskland også pga keskin, men ble informert bra underveis av kjatan! felgene er tøffe de ja, for all del, men er ikke de jeg skulle ha!! hehe, så vi får se hva som skjer, skummelt at våren nærmer seg med stormskritt!! >=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2007 ja, 1 mail, 6timer har gått, å quality autoimport har ordnet opp i saken dette må vel være nye rekord=) heia for QA!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 15, 2007 ja, 1 mail, 6timer har gått, å quality autoimport har ordnet opp i saken dette må vel være nye rekord=) heia for QA!! Ikkje verst.. Bra service då ja: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2007 da har jeg motatt de nye felgen mine;) wheee, så blir vel dekkpålegging til helga, så montering så fort det er føre til å trille tralla ut av garasjen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2007 Fint føre nå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 11, 2007 kjapt ordnet opp det der det er sånn det skal være go QA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 12, 2007 Det er bra at de fikset det så fort!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 12, 2007 kanskje litt feil å poste det her men:P har fått montert på dekk på hjula nå skal ordne noe bilder seinere i dag:P ble skummelt mye strekk;) å hjula går på i løpet av morgen dagen da jeg har satt batteriet til lading nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...