#1 Skrevet Februar 15, 2007 Går å vurderer litt et justerbart senkesett til S6. Hvem produserer/selger dette? Pris? Kunne tenke meg et sett som var høydejusterbart, stivhet blir sikkert dyrt. Ønsker et rimelig men bra sett som ikke er for stivt når det er stilt høyt, med tanke på snøkanter og vaskebrett på vinteren. Noen som har S6 med et slikt opplegg? Har intrykk av at det er mest biler av den nyere garde som pleier å ha. tell me. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2007 Kanskje det ikke finnes engang?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2007 Sitter og venter på svar selv jeg. Greit å heve den litt på vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2007 034ms har vel som de eneste. kan være med på gruppekjøp jeg. kontakt Paul he he link: http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_90&products_id=593 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2007 Knut-Erik hvor venter du på svar fra? Hvor mange tror dere vi får med på gruppekjøp fra 034 evt?? Ser at NBS har kit til 13000... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2007 KW og FK leverer høydejusterbart til C4, men dere må betale pant for orginale fjærbein å sende inn de orginale etter du har mottatt settet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2007 står ingenting om det hos o34 men det står noe annet: In order to supply a kit to you, we will need your OE strut housings to modify, applications that we can accommodate are: UrQuattro, 4kq, 80/90Q thru 1992, Coupe Quattro and most FWD models as well. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2007 Knut-Erik hvor venter du på svar fra?Hvor mange tror dere vi får med på gruppekjøp fra 034 evt?? Ser at NBS har kit til 13000... He he. Jeg venter på svar fra noen i denne tråden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2007 newsflash: 034 er ikke eneste sjappa som selger senkesett....du trenger ikke gå lengre enn NBS som selger KW for å få gewinde til C4 et lite søk på kw sin hjemmeside ga meg dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 17, 2007 newsflash: 034 er ikke eneste sjappa som selger senkesett....du trenger ikke gå lengre enn NBS som selger KW for å få gewinde til C4 et lite søk på kw sin hjemmeside ga meg dette ..men tretten lapper? Må da være mulig å få det vesentlig billigere? hmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 17, 2007 siden settet bygger på ombygging av orginale fjærbein så kommer en ikke utenom en relativt høy pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 17, 2007 nei... Du må nok ut med noe rundt der... Det lages jo som nevnt over ikke noen slags gewinde som er lagervare for C4. dine fjærbein fremme må modifiseres hos produsenten av gewinden... Mulig Kw eller Fk kan ha sett liggende klare der det bare er å bytte inn fjærbeina.. men sjansen er nok liten.. Men... Supersport har noe greier til C4, men utifra det jeg skjønte så måtte man da modde fjærbeine framme selv.. dvs å fjerne fjærskålen og sikkert sveise fast gjengerøret. prisen på dette var ca 500 Euro ellerno med dempere Selv tror jeg nok jeg går for KW 1 snart.. er bare liiiitt redd at det er for mykt: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 17, 2007 Noen som tar en rask gjennomgang på forskjelden på 1-2 og 3? Og 4 hvis det finnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 18, 2007 Shit, da tror jeg at jeg legger det prosjektet på is.. Får satse på tradisjonell senk. Har lyst å få bilen lavere, men med veistandarden her i byen er jeg redd det blir å ry understell av bilen om den blir for stiv.. Gamlebilen er slik jeg kunne tenke meg, men den hadde koni dempere og fjærer, og de er ganske harde og tygde foringer som tyggis-- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 18, 2007 Trond Gundersen har jo KW var. 1 på sin S6 Sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 18, 2007 Hmm. tro om han har sendt sine til Tyskland?... Med tanke på at NBS har Kw i nettbutikken regner jeg med at jeg får om jeg bestiller. -Og om de har har vel sikkert noen andre og? KW1 er kun høydejustering, sant? Er vel nettopp dette NBS har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 18, 2007 Mener på han sa til meg at han gjorde det før bilen ble registrert ja Ventet tre uker, lange, men det var de verdt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 9, 2008 Hvem levere senkesett til S6? Ser på http://www.senk.no at KW har justerbart og regner med detter er med pant i gamel fjærbein, men uten om dette? Tenker også på bare senkefjærer, hva er å anbefale her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 9, 2008 Hvem levere senkesett til S6? Ser på http://www.senk.no at KW har justerbart og regner med detter er med pant i gamel fjærbein, men uten om dette? Tenker også på bare senkefjærer, hva er å anbefale her? H&R fjører og Bilstein eller Koni dempere... Brakes.no er hovedimpoirtør av H&R og har også Koni.. Bilstein har Autopower.. Grunnen til at man må levere fjørbein til ombygging erfordi det er en hel del.. Nav og alt sitter i samma haugen... Når det er delte fjørbein lager de jo bare den delen demperen sitter i, for der skrues nav og bremser i demper'n med to bolter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 10, 2008 Noen som har tips om hvilke midler enn bruker om en vil justere på KW settene etter ett par års bruk ? Skulle gjerne sluppet min en halv Cm lenger ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 10, 2008 Noen som har tips om hvilke midler enn bruker om en vil justere på KW settene etter ett par års bruk ? Skulle gjerne sluppet min en halv Cm lenger ned WD40 og stålbørste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 10, 2008 H&R fjører og Bilstein eller Koni dempere...Brakes.no er hovedimpoirtør av H&R og har også Koni.. Bilstein har Autopower.. Takker for tips. Du har ikke en ca pris på hva noe sånt kommer på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...