#1 Skrevet Februar 16, 2007 Kjøpte en Greddy turbotrykksmåler av en litt luguber bisniss(e) der det viste seg at pakken hadde vert åpnet og koblingsskjema mangler. Har funnet ut såpass at av de fire ledningene (rød,svart,hvit,gul) at den hvite er til belysningen og svart til jord, men av de to som er igjen, skal rød kobles rett til tenning og den gule droppes eller skal rød til kontinuerlig strøm og gul til tenning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2007 er det en elektronisk måler? -1 til 2bar? har en slik i supra`en,så hvis det er elektronisk kan jeg sjekke hvordan det er koblet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2007 Ja det glemte jeg å ta med, det er en elektronisk ja, med en egen kontakt til trykkføleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2007 tror jeg fant svaret; http://www.greddy.com/img/PHP/products/pdf/702.pdf rød til batteri og orange til tenning ser og ut som at jeg skal bruke en liten "restriktor" på slangen som går til måleren, men her viser det bilde av en bensintrykksregulator som skal kobles og ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2007 Neida. Det er bare for å illustrere hvor du skal ta vakuumet,(les:trykket) men du kan velge omtrent hvilken som helst slange fra inntaksmanifolden. Jeg hadde vel valgt den som alt er inne i coupéen, inn på ECU'en.. Restriktoren er der ved behov for å unngå risting i nåla ved tomgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2007 hmm..går 4-ledninger inn på giveren: gul/blå/grå/orange.. er denne jeg har.forsåvidt en meget bra måler.har ettermontert vdo-måler i audien og syns den er like grei selv om den ikke er så avansert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...