Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny LMM til A4'n,men er lite interssert i å betale 3035,- på Møller. Etter et søk på nettet fant jeg ut at tdiparts.com selger LMM for 1.9 TDI som visstnok skal passe på 1.8 T..?? Pierburg som lager disse, OE:06A906461 På nettsiden står det at denne kan ersatte 058 133 471A som jeg trenger. Noen som kan bekrefte dette? 69$ er jo nesten så billig at det er verdt et forsøk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk med mekonomen først er mitt råd.. står ikke hvilken årsmodell du har, men på min 1.8t 00\01 modell kosta det 1100.- for en bytte lmm hos mekonomen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk med mekonomen først er mitt råd.. står ikke hvilken årsmodell du har, men på min 1.8t 00\01 modell kosta det 1100.- for en bytte lmm hos mekonomen..

97 modell. Møller tok ikke innbytte, men mulig mekonomen gjør det..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

97 modell. Møller tok ikke innbytte, men mulig mekonomen gjør det..?

jepp.. møller tar bytte mener jeg å huske da jeg kjøpte til min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp.. møller tar bytte mener jeg å huske da jeg kjøpte til min

Mener å ha hørt at det er 2 forskjellige utgaver av LMM til denne modellen. En til ca.1100 og en til ca.3000. Han jeg snakket med på Møller i går, sa at det ikke var innbytte på min modell værtfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha hørt at det er 2 forskjellige utgaver av LMM til denne modellen. En til ca.1100 og en til ca.3000. Han jeg snakket med på Møller i går, sa at det ikke var innbytte på min modell værtfall.

Er to forskjellige typer 00/01 modellene får du inbytte på å betaler 1100.. Din er det vell ikke inbytte på... Rart men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meknomen skal ha 3500,- for LMM. Noen som vet hvor denne kan skaffes billiere, evt.i utlandet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har brukt til salgs... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har brukt til salgs... ;)

Delenr på den da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenr på den da?

058 133 471 A

Hadde ein anna til A3 og, den passa ihvetfall til ein a4 96 mod.

Går billig, men har ikkje testa denne siste året, men funka da eg tok den ut.

Selges for 500 kr inkl frakt,

ingen garanti for at den passer din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte ca 1000lappen for innbytte Lmm på møller til min 98mod. A4 TQ. er AEB motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer lmm 058 133 471A på min motor og da?

Motorkode AJL, 180hk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.