#1 Skrevet Februar 16, 2007 Hei... Forrige helg når eg sku teste bilen (97 a4 1.8tq) med ny n75h ventil så røk wastegaten. Staget som går fra den til eksosmanifoilen ble slarkent. Ringte til møller i bergen i dag for å høre om de hadde og eventuelt ka den kostet. Ble då møtt av en innkompetent sur gubbe som ikkje hadde peil på noe og når han hadde spurt alle som jobber på der kom han frem til at han ikkje kunne selge den seperat.... Noen som vet hvor eg får kjøpt og hva den koster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2007 Tenkte eg sku oppdatere litt. Har demontert turboen og div. så no tenkte eg at eg sku splitte wastegaten å prøve å sveise på igjen staget. den trenger jo bare vere tett på ene siden av membranen. Ny på norskbildelesenter koster 3240,- Syns det er vert et forsøk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2007 ATP turbo eller GIK Turbo har vel liggende... Ta å ring Morten på ES tuning... Har en brukt turbo med wg til 3000,-.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2007 Den er reparert no... blåste i den med trykkluft og staget gikk fint:) Skal ut å skru sammen motoren no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...