#1 Skrevet Februar 16, 2007 Hei, S3'n oppfører seg litt snodig når den blir skikkelig varm. (Kjørt minst 1 time) Når jeg trår full gass, øker turtallet litt før det begynner å dra skikkelig. Trås pedalen litt rolig i bunn, merkes ikke noe lagg og det drar som vanlig. Dette er da noen som kommer og går litt... noen ganger merkes ingenting, men virker som det kommer når bilen blir skikkelig varm. Noen som har noen tips? Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2007 Utslitt clutch? Hvis det høres ut som om du har en slapp automat kasse når dette skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2007 Hm... kan ligne litt på en slapp automat ja. Som sagt så skjer det en gang i blant og helst når bilen er skikkelig varm. Bilen har vært inne hos Audisentrum og de kjente ikke noe til dette, sikkert fordi at det ikke oppstod når de prøvd bilen. De målte ellers ikke noe galt med LMM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2007 Kan se ut som fler har opplevd dette... http://www.tyresmoke.net/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Board=a3&Number=1081633&Searchpage=1&Main=1081633&Words=clutch&topic=&Search=true#Post1081633 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2007 driver å rykker min med når turboen kommer for fult. men regner med clutchen er døden nær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2007 Ja, det skjer kun når jeg trår pedalen i bunn slik at alt kommer på en gang på en måte. Tråkker man pedalen litt langsomt i bunn så skjer det ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2007 Bumper denne... Noen som har tips? Eller er det som nevnt tidligere? altså gåen clutch? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2007 Skjer dette på høye gir og/eller når du har lavt turtall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2007 Det skjer på høye gir oxo, men merkes best når ladetrykket kommer for fullt. Akkurat som ei dårlig automatkasse som nevnt tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 20, 2007 Dette høres VEDLIG ut som gåen clutch for min del... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...