#1 Skrevet Februar 16, 2007 En bekjent har en Polo 2001 modell. Oljelyset begynte å lyse da hun var ute og kjørte, kjørte med en gang inn til siden, men før vedkommende rakk å komme inn til siden smalt det. Dette har hatt et raskt hendelsesforløp (om det ikke kom frem av teksten) Vedkommende har hatt bilen under 9mnd siden den ble kjøpt hos Møller i 2006. Hatt service okt.06, bilen stått stille siden grunnet reise. Den ble kun brukt en liten tur nå før det smalt. Har søkt her og sett girkassene er et svakt problem. Men er det noen som har hatt problemer med motorras på de? Garantier i og med at bilen hadde 100k km service i oktober? Bilen har gått 103k ca fikk jeg opplyst. Tips,erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2007 En bekjent har en Polo 2001 modell.Oljelyset begynte å lyse da hun var ute og kjørte, kjørte med en gang inn til siden, men før vedkommende rakk å komme inn til siden smalt det. Dette har hatt et raskt hendelsesforløp (om det ikke kom frem av teksten) Vedkommende har hatt bilen under 9mnd siden den ble kjøpt hos Møller i 2006. Hatt service okt.06, bilen stått stille siden grunnet reise. Den ble kun brukt en liten tur nå før det smalt. Har søkt her og sett girkassene er et svakt problem. Men er det noen som har hatt problemer med motorras på de? Garantier i og med at bilen hadde 100k km service i oktober? Bilen har gått 103k ca fikk jeg opplyst. Tips,erfaringer? Åssen motor er det i bilen? Av erfaring vet jeg at noen 1.4 16v`er i de poloene hadde problemer med at veivhusventilasjonen frøs men det har det vært en aksjon på hvor de monterer varmeelement. Broren min har en importert polo som ble tatt inn etter 1 år i tyskland,hadde regelmessig service i norge etter det hvor det ved en feil ikke ble utført denne aksjonen og det endte med ras etter 60`km (Det ble dekket på garanti fra VAG sin side) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2007 Åssen motor er det i bilen?Av erfaring vet jeg at noen 1.4 16v`er i de poloene hadde problemer med at veivhusventilasjonen frøs men det har det vært en aksjon på hvor de monterer varmeelement. Broren min har en importert polo som ble tatt inn etter 1 år i tyskland,hadde regelmessig service i norge etter det hvor det ved en feil ikke ble utført denne aksjonen og det endte med ras etter 60`km (Det ble dekket på garanti fra VAG sin side) Skal ta og sjekke dette. Takk for svar Rudi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...