Anbefalte innlegg

RS4 er bare levet med 18" men har hørt rykter om at det finnes felger som går rundt 360-32mm skiver. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Hvis det stemmer noen som vet hvem felger som passer? Skal ha RS4 bremser på bilen men har ikke lyst på 18" bane og vinter felger. Så jakter på 17" felger som går rundt bremsene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. 76 har lest tråden men ingen svar. Ingen som har noe innspill?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minste orig står iaff som 18.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg vet dem blir levert med bare 18" fra fabrikk. Derfor jeg lurer på om det er mulig å lure på noen 17". Mener å ha lest at det har blitt gjort med spesielle felger. Var noe greier med at hvis ET var ett eller annet spesielt på den og den felgen så gikk det på. Problemet er bare at jeg ikke vet hvem felg det var snakk om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror christian johnsen i telemark satt på 17" felger på passaten sin etter bremseoppgradering. mener å huske det var like stort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke mer en 321mm jeg Arve:)

Men jeg sliter selv med felger i 17" Tviler på du klarer å dytte på 17" på 360mm skiver.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med mindre du velger andre bremser. 18" blir ofte litt stort for kjølige Norge ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine bremser er jo 345mm, og der blir det kun en mm eller to klaring når jeg setter på de originale 17" felgene, så jeg tror nok ikke det går med 17" på de bremsene gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja. Takker for svar. Må bite i det sure eple da og kjøpe meg 18" vinter og banefelger. (nå tror jeg faktisk lommeboka mi felte en tåre bak meg her)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.