#1 Skrevet Februar 16, 2007 Skulle teste forskjell me og utn ABS her en dag..når jeg skulle koble inn ABS´en igjen skjedde det ingen ting..så sjekket jeg sikkringene, men di var ok. Hva kan være problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2007 Sjekk om alle sensorene gir ut signal Sjekket sikringen under dash og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2007 har ogsp ett problem mws QAIRbagen får feilkode i minnet.. så sletter jeg den å da blir abs lampa borte en liten stind før den kommer igjen... hva kan være feil, har sletta kodenmange ganer men den kommer opp igjen!!. Noen som har peil på airbags p kan gi meg noen hint? bilen er en a4 q,8tq. Takker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2007 har ogsp ett problem mws QAIRbagen får feilkode i minnet.. så sletter jeg den å da blir abs lampa borte en liten stind før den kommer igjen... hva kan være feil, har sletta kodenmange ganer men den kommer opp igjen!!.Noen som har peil på airbags p kan gi meg noen hint? bilen er en a4 q,8tq. Takker. Altså, jeg er ikke særlig nøyen på rettskriving og skriver ikke strøkent selv. Men du må da klare bedre enn dette ? Forøvrig hadde det hjulpet VELDIG om du la ut koden, ta en autoscan og legg ut ALT som har med airbag å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2007 Altså, jeg er ikke særlig nøyen på rettskriving og skriver ikke strøkent selv. Men du må da klare bedre enn dette ? Forøvrig hadde det hjulpet VELDIG om du la ut koden, ta en autoscan og legg ut ALT som har med airbag å gjøre. Sjekk klokka, og jeg minner på at det var natt til lørdag i natt, fyren var sikkert god og full. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2007 Sjekk klokka, og jeg minner på at det var natt til lørdag i natt, fyren var sikkert god og full. Joda, jeg lurte på om jeg skulle be han ta kontakt når han var edru serdu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2007 nå funker ABS´en fint igjen..uten at jeg har gjort noe som helst:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2007 Når det gjelder airbagfeilen er det ofte kontakten under setene som har dårlig kontakt. Hjelper med en "dash" kontaktspray/elektronikkrens og slette feilen med VAGCOM etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2007 Sjekk klokka, og jeg minner på at det var natt til lørdag i natt, fyren var sikkert god og full. hehe ja kan ikke benekte litt alkohyler på fredag.. husker nesten ikke att jeg skrev det som står der hehehe:rolleye: Bruker ha en del skrivefeil men det der så helt jævli ut: flau : Den A4n jeg plages med er en bil jeg jobber med,, fyren skulle komme tilbake over helga. Skal ta en ny scan så legger jeg ut koden. jeg holder på å dø av latter! seriøst.. sier det hver helg `skal aldri mere drekke` 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 22, 2007 hehe ja kan ikke benekte litt alkohyler på fredag.. husker nesten ikke att jeg skrev det som står der hehehe:rolleye:Bruker ha en del skrivefeil men det der så helt jævli ut: flau : Den A4n jeg plages med er en bil jeg jobber med,, fyren skulle komme tilbake over helga. Skal ta en ny scan så legger jeg ut koden. jeg holder på å dø av latter! seriøst.. sier det hver helg `skal aldri mere drekke` Hehe, jeg humra litt for meg selv jeg også Viktig å ha det litt moro innimellom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2007 Når det gjelder airbagfeilen er det ofte kontakten under setene som har dårlig kontakt. Hjelper med en "dash" kontaktspray/elektronikkrens og slette feilen med VAGCOM etterpå Har du hatt samme feil? sist jeg slettet den var lampa borte i 1uke så kom den plutselig tilbake mens fyren kjørte på en skikkelig dårlig vei.. masse humper og kjettingspor. Gikk ut ifra att det måtte være en dårlig kontakt en plass? skal sjekke setene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...