#1 Skrevet Februar 16, 2007 hei! har kjøpt stylingkit til min a4 98 mod. frnt og bk.fanger er i glassfiber uten noen fester på innsiden.. åssen er den beste måten å feste fangerane på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2007 hei! har kjøpt stylingkit til min a4 98 mod. frnt og bk.fanger er i glassfiber uten noen fester på innsiden.. åssen er den beste måten å feste fangerane på? er det ikke slik at desse styling-fangerene skal trees utenpå org.fangerne da? Det vil si kappe ut den feste-delen av org.fangeren, og lime den fast inne i styling fangeren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2007 Eller man kan kappe ut de festene som sitter i din orginale fanger og lime de i den nye fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2007 Eller man kan kappe ut de festene som sitter i din orginale fanger og lime de i den nye fangeren. ja, *kremt* det var på en måte det jeg mente... Bare dårlig forklart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2007 litt OT: Rieger fangere til A4 03. er disse med fester/skruanordninger som orginalen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2007 okay.. takk for respons:tilber: forresten tom, min audi er også sølv og jeg har hørt at når du lakker foreksempel en fanger/skjerm så blir det fort fargeforskjell.. blei du fornøyd med lakkeringa av dine styling deler? er det noen triks for å få det mest mulig likt? mvh Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2007 okay.. takk for respons:tilber: forresten tom, min audi er også sølv og jeg har hørt at når du lakker foreksempel en fanger/skjerm så blir det fort fargeforskjell.. blei du fornøyd med lakkeringa av dine styling deler? er det noen triks for å få det mest mulig likt? mvh Kristian Er nok en vanskelig farge og få til og matche perfekt,men min lakkerer tar utgangspunktet i den org fargekoden (LY7W) også vil han ha tanklukket mitt hver gang.Da får han det heeeeelt likt resten av bilen,ser iiiingen forskjell mellom fangere og karosseriet mitt jeg i hvertfall. Er visst 20stk forskjellige farger av LY7W fikk jeg beskjed om.. Blir alltid fornøyd jeg i hvertfall,han lakkerer faktisk ennå penere enn Fabrikken har gjort synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2007 Er nok en vanskelig farge og få til og matche perfekt,men min lakkerer tar utgangspunktet i den org fargekoden (LY7W) også vil han ha tanklukket mitt hver gang.Da får han det heeeeelt likt resten av bilen,ser iiiingen forskjell mellom fangere og karosseriet mitt jeg i hvertfall. Er visst 20stk forskjellige farger av LY7W fikk jeg beskjed om.. Blir alltid fornøyd jeg i hvertfall,han lakkerer faktisk ennå penere enn Fabrikken har gjort synes jeg. hei igjen.. når du sier han vil ha tanklukket hver gang, tar han lakkanalyse av lakken da? har hørt om en maskin som finner eksakt lakk-kode.. mvh Kristian Markussen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...