åssen feste glassfiberstyling

Anbefalte innlegg

hei!

har kjøpt stylingkit til min a4 98 mod. frnt og bk.fanger er i glassfiber uten noen fester på innsiden.. åssen er den beste måten å feste fangerane på?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei!

har kjøpt stylingkit til min a4 98 mod. frnt og bk.fanger er i glassfiber uten noen fester på innsiden.. åssen er den beste måten å feste fangerane på?: klø :

er det ikke slik at desse styling-fangerene skal trees utenpå org.fangerne da?

Det vil si kappe ut den feste-delen av org.fangeren, og lime den fast inne i styling fangeren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller man kan kappe ut de festene som sitter i din orginale fanger og lime de i den nye fangeren. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller man kan kappe ut de festene som sitter i din orginale fanger og lime de i den nye fangeren. ;)

ja, *kremt* det var på en måte det jeg mente... : flau :

Bare dårlig forklart.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt OT: Rieger fangere til A4 03. er disse med fester/skruanordninger som orginalen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay.. takk for respons:tilber:

forresten tom, min audi er også sølv og jeg har hørt at når du lakker foreksempel en fanger/skjerm så blir det fort fargeforskjell.. blei du fornøyd med lakkeringa av dine styling deler? er det noen triks for å få det mest mulig likt?

mvh Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay.. takk for respons:tilber:

forresten tom, min audi er også sølv og jeg har hørt at når du lakker foreksempel en fanger/skjerm så blir det fort fargeforskjell.. blei du fornøyd med lakkeringa av dine styling deler? er det noen triks for å få det mest mulig likt?

mvh Kristian

Er nok en vanskelig farge og få til og matche perfekt,men min lakkerer tar utgangspunktet i den org fargekoden (LY7W) også vil han ha tanklukket mitt hver gang.Da får han det heeeeelt likt resten av bilen,ser iiiingen forskjell mellom fangere og karosseriet mitt jeg i hvertfall. :tilber:

Er visst 20stk forskjellige farger av LY7W fikk jeg beskjed om.. : eek :

Blir alltid fornøyd jeg i hvertfall,han lakkerer faktisk ennå penere enn Fabrikken har gjort synes jeg. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok en vanskelig farge og få til og matche perfekt,men min lakkerer tar utgangspunktet i den org fargekoden (LY7W) også vil han ha tanklukket mitt hver gang.Da får han det heeeeelt likt resten av bilen,ser iiiingen forskjell mellom fangere og karosseriet mitt jeg i hvertfall. :tilber:

Er visst 20stk forskjellige farger av LY7W fikk jeg beskjed om.. : eek :

Blir alltid fornøyd jeg i hvertfall,han lakkerer faktisk ennå penere enn Fabrikken har gjort synes jeg. :D

hei igjen..

når du sier han vil ha tanklukket hver gang, tar han lakkanalyse av lakken da? har hørt om en maskin som finner eksakt lakk-kode..: klø :

mvh Kristian Markussen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.