#1 Skrevet Februar 16, 2007 Noen med erfaringer?Positive/negative med Eibach senkesett på Audi S6 C4,tenker spesielt på høyde foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2007 Hadde det på C4 A100, 30mm settet. Det hadde fin høyde og slikt, men ikke noe blodsenking for å si det slik. Bak så det ikke ut som den ble noe særlig senket i hele tatt, men ble helt rett foran. Var mer behagelig å kjøre etterpå.... men S6 har vel allerede sportsunderstell, og er vel ca like lav som det min ble.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2007 Hvem selger disse settene for en bra pris ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2007 Jepp. Har kunn positive ting og si. Her er 2 bilder av høyde med 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2007 NBS,skulle ha 6500,- med dempere,senker visstnok 35mm,gjenstår og se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2007 Jeg er hvertfall meget fornøyd med senk'en på S4'n min... Har ingen bilder som viser skikkelig, men se signatur for bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2007 Har Eibach 30mm med org dempere. Litt for lav bak for meg, kunne tenkt meg en cm ned foran. Ordner dette til våren... Ellers meget fornøyd med komfort og kjøreegenskaper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...