#1 Skrevet Februar 16, 2007 Hvilke programmer finnes der ute i den store vide verden for mekanikere? Fra før av kjenner jeg til: Autohidden - Service Vag's ElsaWin - Service Vag's ETKA - Partscatalog Vag's ETOS - ? Mitchell - Service Vag-com - Diagnose Bosh EsiTronic - ? Hva annet finnes der ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2007 Bump di bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2007 Hva er "VAG ETOS"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2007 "Vag Etos" er en delekatalog. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2007 "Vag Etos" er en delekatalog. stort sett samme som akte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2007 En kompis av meg har et program som heter Wurth Online World, altså WOW.. Her var det delekatalog og diagnose funksjon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2007 http://www.erwin-portal.com Electronic Repair and Workshop Information Sikkert mye godt det samme som resten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2007 hvor kan eg få tak i autohidden? noen som vet? skulle gjerne hatt tak i det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2007 hvor kan eg få tak i autohidden? noen som vet? skulle gjerne hatt tak i det Autohidden er et system som benyttes av blant annet bilverksteder, mulig det kan kjøpes av hvem som helst, det vet jeg ikke. Et lite søk på Google vil sikkert gi noen svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 4, 2007 stort sett samme som akte... OT: trodde det ble kalt ETKA, å ikke AKTE ? ikke vet jeg, bare lurer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 4, 2007 OT: trodde det ble kalt ETKA, å ikke AKTE ? ikke vet jeg, bare lurer:) Bare en måte å kamuflere det på. Slik at søkemotorer ikke skal finne det så lett. Og så var det vel noe med at ETKA er et tysk ord, og at om en søker på etka på google, finner en bare masse annet dritt....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 4, 2007 Bare en måte å kamuflere det på. Slik at søkemotorer ikke skal finne det så lett. Og så var det vel noe med at ETKA er et tysk ord, og at om en søker på etka på google, finner en bare masse annet dritt....? Okey. Har hørt rykter om at VAG-verksteder betaler ca. 400 000-500 000,- kr. i året for dette programmet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...