Styling :Monovisker til VW Golf IV

Anbefalte innlegg

Er det noke som veit kest ein får kjøpt MONOVISKER ti Vw Gilf IV!!

Har leit men finer ingen plass! :D

Sei ifra vist du/derre veit noke :D

Helsing steffen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MB 190. Finner motor og visker på høggern.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! :D

Må eg skifte Vindusvisker motoren og når eg skal lage til Monovisker??

Har ikkje så god peiling på dete! :confused:

FKEWX001 kr 899,- Monovisker + frakt.

Ta kontakt med salg@rs-concept.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei må ikke skifte motoren.. men du må ta ecu ut av feste og dytte den enda lenger under for å få plass til viskeren: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!!!

Takk skal du ha :D

Trur eg skal satse på monovisker då! ;)

Trur du de passer på denne bilen?

nei må ikke skifte motoren.. men du må ta ecu ut av feste og dytte den enda lenger under for å få plass til viskeren: rolleyes

Photo-0065.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då bestidle eg meg da dao! :D

Takk før hjelpi

tror det vil bli bra ja;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte xenon i sprederene på denne bilen jeg,,,: rolleyes ..

Bilen er rå kul...

Har du fått på igjen dump ventilen,,?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom gjerne med bilder av montering.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeppz har fixe ny bryter på dumpen :D

Så nå blåser det bra :D

Ja bilen er kjempe grei den! tenkte eg skolde på treff i somar :D

Monterte xenon i sprederene på denne bilen jeg,,,: rolleyes ..

Bilen er rå kul...

Har du fått på igjen dump ventilen,,?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bildet av gamle bilen til Trond W grødahl

vil tro du kan kontakte på han på PM om du lurer på noe, men han sa det var vanskelig og få på og att han måtte flytte på hjernen og stripse den fast på en litt annen måte en orginalt for og få det til og passe ( tar forbehold om att jeg har missforstått dette)

3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!!!

Tussen takk før hjelpa!!

Barre og komme med tips priser og div :D

Her er bildet av gamle bilen til Trond W grødahl

vil tro du kan kontakte på han på PM om du lurer på noe, men han sa det var vanskelig og få på og att han måtte flytte på hjernen og stripse den fast på en litt annen måte en orginalt for og få det til og passe ( tar forbehold om att jeg har missforstått dette)

3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikkje han karn eg! er heikt ny her så eg har ikkje sat meg so got

inni dette!! : bh :

Men vist dere har forslag så er det berre og dele ideane med meg :D

Hal hjelp Hjelper ;) ;) ;)

Hei!!!

Tussen takk før hjelpa!!

Barre og komme med tips priser og div :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte den bonrath viskeren på golfen som vist over her... Er et lite HELVETE og få på plass... er SYKT trangt under der, og må som sagt løsne hjernen (den ligger "i" vannkassa midt på bilen) det følger med noen "skumgummi" som du må bygge opp som en trapp sånn at hjernen blir liggendes HELT bak og på skrå opp i vannkassa, du har da noen millimeter klaring til mekanismen på viskeren. Hjernen må du stripse fast (følger med et STORT plast-strips i bonrath pakka) men fant ut at dette ikke egnet seg, så festet den isteden med mange små plast-strips.. må som sagt få den HELT opp i bak-kant for å få plass...

Etterpå må du så kappe spor og tilpasse plastdekselt som ligger under frontruta sånn at nye viskeren får plass, samt plugge de gamle hullene.. Brukte selv kniven som fulgte med loddebolten min og varmeskjærte ut sporet i plasten, idag ville jeg vel heller brukt en dremel eller lignende...

LYKKE TIL med monteringen......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe!

Deta ken bli eit stort prosjekt høyrdes da ut so :D

Hehe men Tussen hjertle takk før tipse :D

Monterte den bonrath viskeren på golfen som vist over her... Er et lite HELVETE og få på plass... er SYKT trangt under der, og må som sagt løsne hjernen (den ligger "i" vannkassa midt på bilen) det følger med noen "skumgummi" som du må bygge opp som en trapp sånn at hjernen blir liggendes HELT bak og på skrå opp i vannkassa, du har da noen millimeter klaring til mekanismen på viskeren. Hjernen må du stripse fast (følger med et STORT plast-strips i bonrath pakka) men fant ut at dette ikke egnet seg, så festet den isteden med mange små plast-strips.. må som sagt få den HELT opp i bak-kant for å få plass...

Etterpå må du så kappe spor og tilpasse plastdekselt som ligger under frontruta sånn at nye viskeren får plass, samt plugge de gamle hullene.. Brukte selv kniven som fulgte med loddebolten min og varmeskjærte ut sporet i plasten, idag ville jeg vel heller brukt en dremel eller lignende...

LYKKE TIL med monteringen......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står ganske grei bruksanvisning i bonrath papirene som følger med viskeren.. men står IKKENO om at det er så syyyyyyykt trangt å få ting på plass...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.