#1 Skrevet Februar 17, 2007 Hei,lurte på om det var noen som var gode på p.s her? Noen som kan hjelpe meg med å få satt disse hjula: På bilen min-> Legger ved en vinkel til: Er veldig usikker på om jeg skal gå for disse hjula,derfor hadde det vært fint å sett hvordan de ca ble på bilen før jeg bestemmer meg... Takk på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2007 Var ikke de letteste bildene du hadde der, men her er nå et raskt forsøk allikevel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2007 Der ja:) Takk skal du ha...Klarer liksom ikke bestemme meg for om jeg synes de passer eller ikke: klø : Synes de ser så "små" ut,men det blir kansje bedre i virkligheten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2007 Der ja:) Synes de ser så "små" ut,men det blir kansje bedre i virkligheten... Vel, det kommer jo an på hvilken størrelse du kjøper..... Men ja, de ser ikke veldig store ut pr. tomme... Her har du felgen i 18" med ca samme dekkdim som du må ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2007 Hei,lurte på om det var noen som var gode på p.s her? Noen som kan hjelpe meg med å få satt disse hjula: Er veldig usikker på om jeg skal gå for disse hjula,derfor hadde det vært fint å sett hvordan de ca ble på bilen før jeg bestemmer meg... Takk på forhånd. Jeg synes orig.felgene er mye grommere enn PS'en der dessverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2007 Syntes dem så helt like ut jeg.. Kan du vel like godt beholde de på bilde 1 og 2.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2007 Ja,det er jo ikke så veldig stor forskjell,er vel litt færre eker på oz felgene... Er veldig i tvil med tanke på de oz felgene: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 17, 2007 Tenkte litt som deg når ja kjöpte mine superturismo, som er ganske lik superleggera, att dem ser ju ut som orginal felgene (som ja i og för seg syns er drit töffe). Men tro meg, den ekstra tummen fra 18 til 19 pluss litt bredere gjer stor forkjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 17, 2007 Org. felgene er driit tøffe dem,det er jeg enig i. Men det er et eller annet med de superleggera felgene som jeg ikke liker. De felgene du har er mye penere en superleggera synes jeg;) Tror nok jeg kommer til å droppe de å lete etter noe annet: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2007 Hva tror dere om disse da? Vortex r 9,5x19". Synes de var råe jeg men:) Klarer noen å få de på i P.s? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 18, 2007 tjaa jeg prøvde da:o ,men en vis pekepinne fikk du vel får jeg håpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 19, 2007 ser ut som det kan bli tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 19, 2007 Tjaa...synes det ser bedre ut en oz felgene ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 19, 2007 Ja,det er jo ikke så veldig stor forskjell,er vel litt færre eker på oz felgene...Er veldig i tvil med tanke på de oz felgene: klø : Er ikke org R32 felgene også OZ? Ikke ment for å klage på PSene men de overfor er såpass dårlige at jeg IKKE ville stolt i det hele tatt på de da de ikke gir noenlunde korrekt inntrykk sammenlignet med virkligheten. Både innpress, kant og alt blir helt feil sammenlignet med hva som hadde vært tilfelle når du får de på bilen... desverre. Men at Votex felgen er tøff er det ingen tvil om... og mye mer spenstig enn org R32, Superturismo og Superlegera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 19, 2007 Hva tror dere om disse da? Vortex r 9,5x19". Synes de var råe jeg men:) Klarer noen å få de på i P.s? Får du disse i 5x100 boltsirkel og med en vettug offset til Golf 4 da? 9,5x19 høres brutalt ut foran, da må ET være rundt 40 skulle jeg tippe. Og selv da må du valse godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 19, 2007 Får du disse i 5x100 boltsirkel og med en vettug offset til Golf 4 da? 9,5x19 høres brutalt ut foran, da må ET være rundt 40 skulle jeg tippe. Og selv da må du valse godt Det sto på sidene til styling-tech at de hadde de i 5x100 og i både 8,5 og 9,5...Men det stod ikke noe om hva ET var,sendte en mail igår,men har ikke fått noe svar enda. Er ikke sikker på om det er noe større plass i hjulbuene på en R32 enn på en gti eller noen av de andre typene av golf 4...? Hvis det ikke er det blir kansje 9,5 foran litt bredt ja: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 19, 2007 Synes dem som sitter på bilen din nå er knalltøffe, jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 19, 2007 Synes dem som sitter på bilen din nå er knalltøffe, jeg Joda,synes de er knalltøffe selv jeg: smil : Men kunne godt tenkt meg et sett med 19" på sommerhjula. Har jo et sett med nesten nye 18"dekk liggende også,så jeg kan jo bare legge om å bruke di som sommerfelger,kansje space dem ut litt bak: klø : Men det frister veldig å handle inn et sett med nye 19" også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 19, 2007 ikke for å stjele tråden men då slipper jeg gjerne lage en ny om noen har lyst å leke litt med bilen min i photoshop også kan de gjerne gjøre det altså siden jeg ikke har peiling på slikt selv!! tenkte på sota ruter og felger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 19, 2007 første å beste jeg fant da men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 19, 2007 andre muligheter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 4, 2007 ingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 4, 2007 Det sto på sidene til styling-tech at de hadde de i 5x100 og i både 8,5 og 9,5...Men det stod ikke noe om hva ET var,sendte en mail igår,men har ikke fått noe svar enda. Er ikke sikker på om det er noe større plass i hjulbuene på en R32 enn på en gti eller noen av de andre typene av golf 4...? Hvis det ikke er det blir kansje 9,5 foran litt bredt ja: klø : 9,5 tom blir nok i bredeste laget foran ja og jeg må nok kanskje revurdere det jeg sa om ET40, fordi det sikkert vil butte innover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...