#1 Skrevet Februar 17, 2007 Sliter med å velge nye sommer felger: bh : . Valget står mellom - OZ Michelangelo 2 PL - Mania Vortex R (Bilde 2) - Kahn RS-V1 http://www.projectkahn.com/Gallery/ - Kahn RS-X http://www.projectkahn.com/Gallery/ Felgene skal være i 8.5/9X20 og skal sitte på en Daytona Grey 2006 A6 Avant 2.7TDI Quattro. Noen som har noen innspill på valg. Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2007 Hei.. Hadde eg vert deg so hadde eg valgt (Mania Vortex) dei var exstremt feite Gå for dei du Sliter med å velge nye sommer felger: bh : . Valget står mellom - OZ Michelangelo 2 PL - Mania Vortex R (Bilde 2) - Kahn RS-V1 http://www.projectkahn.com/Gallery/ - Kahn RS-X http://www.projectkahn.com/Gallery/ Felgene skal være i 8.5/9X20 og skal sitte på en Daytona Grey 2006 A6 Avant 2.7TDI Quattro. Noen som har noen innspill på valg. Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2007 Uten tvil; Mania Vortex R Grunn; Ser ut som en god feit kant som er polert Sinsykt fint med masse kant på Avant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2007 Tror heller at felgen på det første bildet hadde sett penere ut på bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2007 Sliter med å velge nye sommer felger: bh : . Valget står mellom - OZ Michelangelo 2 PL - Mania Vortex R (Bilde 2) - Kahn RS-V1 - Kahn RS-X Felgene skal være i 8.5/9X20 og skal sitte på en Daytona Grey 2006 A6 Avant 2.7TDI Quattro. Noen som har noen innspill på valg. Øystein Alle felgene her er jo pene, men den jeg liker minst er Kahn RS-V1, synes den er altfor ordinær til den prisen. Ellers er jo alle disse felgene både dyre (jeg tipper rundt 20.000 kr for 4 stk.) og må bestilles, så kanskje greit å sjekke opp pris og tilgjengelighet (hvem kan skaffe og hvilekn dimensjon fås de i) i forkant. 9x20 med ET40 med 255/30 20 er trygt og går fint på bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2007 Takker for innspill. Felgprisene ligger på fra 13.500.- (4 stk Vortex) til 28.000.- (4 stk Kahn-RS-X). Har tilbud på alle og det kan leveres. Selv liker jeg OZ og Vortex. Har sett noen bilder av biler med OZ men synes ikke 20" ser noe stort ut med denne felgen. Noen som har sett denne i 20" på bil. Liker godt Kahn RS-X men tror ikke den er fin på Audi. Har sett den på BMW M6, der er den sinnsyk kul. Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2007 Takker for innspill. Felgprisene ligger på fra 13.500.- (4 stk Vortex) til 28.000.- (4 stk Kahn-RS-X). Har tilbud på alle og det kan leveres. Selv liker jeg OZ og Vortex. Har sett noen bilder av biler med OZ men synes ikke 20" ser noe stort ut med denne felgen. Noen som har sett denne i 20" på bil. Liker godt Kahn RS-X men tror ikke den er fin på Audi. Har sett den på BMW M6, der er den sinnsyk kul. Øystein 13.500 kr for Vortex 20 tommere hørtes rart billig ut, er dette med frakt og moms eller kun en pris på en nettside? Legger ved bilde av A4 "skywalker" med OZ Opera 20 8,5x20, synes dette ser ganske bra ut jeg. Men nå har jeg hatt slike felger selv og derfor ikke helt objektiv da Kahn RS-X er gromme, men husk at bildene av de på A8 og M6 høyst sannsynlig er 21 tom Uansett hva du velger av dette, så blir det bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 17, 2007 13.500 kr for Vortex 20 tommere hørtes rart billig ut, er dette med frakt og moms eller kun en pris på en nettside? Legger ved bilde av A4 "skywalker" med OZ Opera 20 8,5x20, synes dette ser ganske bra ut jeg. Men nå har jeg hatt slike felger selv og derfor ikke helt objektiv da Kahn RS-X er gromme, men husk at bildene av de på A8 og M6 høyst sannsynlig er 21 tom Uansett hva du velger av dette, så blir det bra! Alle prisene jeg oppga er hos forhandlere i Norge. Vortex R 8.5X20 med dekk for 24.000.- Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 17, 2007 Korsen bil har du?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 17, 2007 Sliter med å velge nye sommer felger: bh : . Valget står mellom - OZ Michelangelo 2 PL - Mania Vortex R (Bilde 2) - Kahn RS-V1 http://www.projectkahn.com/Gallery/ - Kahn RS-X http://www.projectkahn.com/Gallery/ Felgene skal være i 8.5/9X20 og skal sitte på en Daytona Grey 2006 A6 Avant 2.7TDI Quattro. Noen som har noen innspill på valg. Øystein Jeg er overrasket over at ingen mener OZ Michelangelo 2 PL er kule. Jeg synes de er på høyde med Vortex. Med tanke på at disse er dobbelt så dyre som Vortex burde de kanskje vært enda kulere. Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 17, 2007 Jeg er overrasket over at ingen mener OZ Michelangelo 2 PL er kule. Jeg synes de er på høyde med Vortex. Med tanke på at disse er dobbelt så dyre som Vortex burde de kanskje vært enda kulere. Øystein Det er vel ingen som har sagt at de ikke liker OZ Michelangelo, men mht prisen og at jeg synes de har litt for mye "dilldall" i designet, så er ikke de nr.1 på denne lista. Men det er helt klart en pen felg. Men jeg liker OZ Opera mye bedre, så synes OZ går i feil retning mht at de har tatt ut Opera og kommet med de nye designene som jeg synes passer best på litt mindre biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 17, 2007 Det er vel ingen som har sagt at de ikke liker OZ Michelangelo, men mht prisen og at jeg synes de har litt for mye "dilldall" i designet, så er ikke de nr.1 på denne lista. Men det er helt klart en pen felg. Men jeg liker OZ Opera mye bedre, så synes OZ går i feil retning mht at de har tatt ut Opera og kommet med de nye designene som jeg synes passer best på litt mindre biler. Jeg er egentlig helt enig med deg. Passer best på litt mindre biler. Jeg får vel gå for Vortex. Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 17, 2007 Er det bare meg som ville gått for OZ her eller? Sitter selv og vurderer disse felgene nå, men vet ikke hva jeg ender opp med ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 17, 2007 Hadde det vært jeg som skulle velge mellom disse felgene, så hadde valget vært Mania Vortex R Syns dem var feite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 18, 2007 Synes Mania Vortex R så meget bra ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 18, 2007 Mest mulig kant så mitt valg er Vortex;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 18, 2007 Mest mulig kant så mitt valg er Vortex;) Er jo ikke sikkert kanten blir lik som på bildene da, det kommer jo an på inpresset på felgen Bildene kan ofte gi et feil intrykk... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 18, 2007 Er jo ikke sikkert kanten blir lik som på bildene da, det kommer jo an på inpresset på felgen Bildene kan ofte gi et feil intrykk... hehe På bildet under er det nok 8.5x20 foran og 10x20 bak. Ser jo bra ut med 8.5x20. http://www.vogueinternational.co.uk/gallery/luxury/aud07.html Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 18, 2007 FETE felger Må legge ut bilder om når du får disse ???? om det blir disse da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 18, 2007 ååå herrefred,det så rått ut me 10*20 bak også synes jeg da,noen som vet dekk størrelsen på de?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 18, 2007 synes nå begge de du har bilde av er bra alternativ, men jeg synes og at OZ Opera vil bli enda bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 18, 2007 På bildet under er det nok 8.5x20 foran og 10x20 bak. Ser jo bra ut med 8.5x20. http://www.vogueinternational.co.uk/gallery/luxury/aud07.html Øystein Jeg ville vært litt forsiktig med å tro at dette er et reelt sett på en A4. Har bl.a funnet noen tvisomme bilder på samme nettside som jeg kommenterer i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=76924 Det ser utvilsomt sinnsykt rått ut og jeg kan ikke hevde med sikkerhet at dette er PS, men jeg mistenker det fordi felgen ser veldig stor ut (samme radius som skjermen) og jeg kan ikke tenke meg at bilen er kjørbar med det dekket som er evt sitter på denne bilen. Ellers tror jeg Mania Vortex R blir veldig bra på A4/A6 i 20 tom, men greit å ikke gå helt på limpinnen hvis det skulle vise seg at den ser litt mindre ut i virkeligheten enn på sidene ders. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...