#1 Skrevet Februar 17, 2007 Noen dyktige lakkerere i Trondheim som har lyst på en liten lakkjobb?? Trenger å få lakkert opp en skjerm på min 99' passat da jeg skal skifte skjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2007 Evt. et rimelig og bra lakkeringsverksted i Trondheims området.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2007 Elgeseter billakk skal vel være ganske rimelige og flinke etter det jeg har hørt. Tok takst på en skade på en A4 der. Lakkere fanger foran/bak, ny skjerm foran med lakk, og oppretting av skjerm bak med lakk. Kom seg på 10000 inkl mva. Samme skade på møller trondheim skulle de ha 24500 kr for inkl mva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2007 Ok.. kom gjerne med tips om flere i trondheimsområdet som er kurrante til å lakkere! Skal sjekke priser litt rumdt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2007 Dahle bil på selsbakk er veldig flink. lakkert på min 99. passat. så vældi bra ut d. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...