dobbel eksos golf 3 må ha tuv papirer

Anbefalte innlegg

ei jeg kjenner får ikke godkjent golfen sin paga biltilsynet mener hun må ha tuv papirer på at hun har 4 stk tuter som stikker ut bak, 2 på hver side. det var visst ikke lydnivåpet som var problemet tror jeg, men antall tuter. Høres jo helt på tryne ut?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ei jeg kjenner får ikke godkjent golfen sin paga biltilsynet mener hun må ha tuv papirer på at hun har 4 stk tuter som stikker ut bak, 2 på hver side. det var visst ikke lydnivåpet som var problemet tror jeg, men antall tuter. Høres jo helt på tryne ut?!

Om hun har kjøpt ett sett så er det vanligvis med TUV.

Og produsentens navn står sikkert på anlegget. Så da kan jo produsenten kontaktes.

Men tviler på at det er pga 4 tuter de skal ha TUV. Må være pga efektanlegg eller noe?

Jeg måtte TUV`e mitt. Det var kun dobbel tut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

virker som de har forskjellige svar hver dag på biltilsynet her. når jeg hadde vr6`n min der med hjemmebygd 2,5" med 2 stk freeflow dempere, rasket han bare tak i det og senere sa han bråker ikke så mye, men har jo ikke sjekket heller hvor mye det bråker, men ble ikke noe mer med det. bare passet på å ikke gasse på sånn.

men den golfen det er snakk om bråker ikke særlig mye i det heletatt, nesten som orginalt,.. men er vel pga de tror at man får mye effekt når det er hele 4 utblås... haha.. er vel minst 10hk per tut.. haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.