#1 Skrevet Februar 17, 2007 http://videos.streetfire.net/category/Audi/15/e3911f52-9f7c-4b14-aea3-ad8ef911e61e.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2007 Ja den gikk godt, men sidepipes var vell litt feil. Om det ikke var til wastgaten, for den var åpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2007 nydelig lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2007 Den var kongefet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2007 åpen wastegate blir litt for mye bråk for min del.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2007 det er vel kanskje ikke familie bil heller, rått med åpen wastegate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2007 det er vel kanskje ikke familie bil heller, rått med åpen wastegate jepp. skal man ha racebil så er åpen WG einaste løsningen. Skal ha det selv.. syyk bil:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2007 den var mega rååååååååå.skulle hatt di damene der å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2007 den var mega rååååååååå.skulle hatt di damene der å da Det var jeg som tok det bildet der på danskebåten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 25, 2007 jepp. skal man ha racebil så er åpen WG einaste løsningen. Hvorfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 25, 2007 Han kamera mannen hadde jo epeleptisk annfall når han filmet da. Så jo ikke en dritt når han skulle filme instrumentene inni bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 26, 2007 Han kamera mannen hadde jo epeleptisk annfall når han filmet da. Så jo ikke en dritt når han skulle filme instrumentene inni bilen. Det var ikke pent sagt:rolleye: Er nok ikke så enkelt å sitte rolig i en bil som river såpass godt som det der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 26, 2007 åpen wastegate blir litt for mye bråk for min del.... Tøft i begynnelsen men man blir lei det bråket......en kompis med Supra angra på det allerede på prøveturen Men men hver sin smak da. Den bilen har iallfall en turbo som svelger masse eksos med tanke på hvor "sent" wastegaten slipper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 28, 2007 Fet lyd ass!! sånn skulle man hatt!! *sikkle* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 28, 2007 Å jevlar vad den låter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 28, 2007 Digg lyd? JA! Ville jeg hatt det slik? NEI! Blir for mye bråk.. Ville heller laget et skikkelig 3" eksosanlegg med en potte! Gir jo meget pen lyd det: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 1, 2007 AKKURAT passe med lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 1, 2007 Hvorfor? var jo ikkje slik ment da åpen wg er bare tøft synest jeg da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...