Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har en Passat 3b, 1,8T Highline, 98 modell. Jeg kjører ikke bilen mye, da det er konebilen. En ting som slo meg i dag var at jeg ikke ser noe ladetrykksmåler. Det er jo turbo bil....

Er det ladetrykksmåler i kjørekomputeren på denne? Hadde S4 (c4) tidligere og der var det bar måler i kjørekomputeren. Har ikke sjekket nøye på Passaten. I grunnen er jo 1,8T så dø at man av og til lurer på om det er en turbo der overhode :)

Hører fra dere erfarne mennesker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, den har ikke visning av turbotrykket originalt. Skal visstnok gå an å bygge om instrumentet litt avhengig av type instrument bilen har, men de fleste kjøper og monterer evt. eksternt instrument.

Originalt lader den forøvrig ca 0.6 bar og chippet ca 1.1 bar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, den har ikke visning av turbotrykket originalt. Skal visstnok gå an å bygge om instrumentet litt avhengig av type instrument bilen har, men de fleste kjøper og monterer evt. eksternt instrument.

Originalt lader den forøvrig ca 0.6 bar og chippet ca 1.1 bar.

lader den så mye orginalt?

min 1,8T ladet 04-05 den..

monterte i alle fall måler på min ( tok trykk fra den lille ledningen som går øverst på dump/resirkventil)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Takk for tilbakemeldingen. Da var jeg ikke helt på jordet likevel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lader den så mye orginalt?

min 1,8T ladet 04-05 den..

monterte i alle fall måler på min ( tok trykk fra den lille ledningen som går øverst på dump/resirkventil)

Jeg skreiv ca. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.