#1 Skrevet Februar 18, 2007 har lekt meg litt med vagcom men får det ikke heilt til og funke.. når eg kjøre AUTO SCAN så funker allt heilt fint men når eg prøver meg på CENT LOCKS & CENT CONV får eg bare no response from controller hvorfor det ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2007 har lekt meg litt med vagcom men får det ikke heilt til og funke.. når eg kjøre AUTO SCAN så funker allt heilt fint men når eg prøver meg på CENT LOCKS & CENT CONV får eg bare no response from controller hvorfor det ??? Det kommer litt an på hvilke styreenheter bilen din er utstyrt med, har du ikke enheten får du selvsagt ingen respons fra den heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2007 Det kommer litt an på hvilke styreenheter bilen din er utstyrt med, har du ikke enheten får du selvsagt ingen respons fra den heller. skjønner fant en liste ka eg kan gjøre med bilen min http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/applications/100a6.html så er ikke rart det ikke virker når eg ikke har det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...