#1 Skrevet Juli 6, 2004 Fristen for forhåndspåmelding og betaling er i grunnen ute, men vi vil fortsatt godta dette ut denne uken. For mer informasjon se: http://alesund.vwaudi-club.no/treff.pdf Vi ber om at interesserte snarest sender påmelding slik at vi har mest mulig klart før "den store dagen"! Med vennlig hilsen Ålesund VW-Audi Club Norwegen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2004 Er det mulighet å melde seg på banekjøringen ved oppmøte på Lånke? eller har det toget gått? Er det noe morsomheter i programmet, som f.eks aks-test osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2004 Det måda vel være ok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2004 Morsomt å hørt piiiip-piiiip utpå banen i stedet for bare poff poff da Knut Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2004 Poff poff? Skjønte ikke den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2004 Turbo vs G-lader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2004 Ah.. Jeg syns min piper som bare pokker jeg da.. Skal du oppover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2004 Ja, håper på pent vær så jeg kan prøve banen litt også :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2004 Banekjøringen til helga har muligens gått i vasken for min del.... Var litt for uforsiktig med en vinkelsliper på søndag, så den havna i håndleddet. Så med ny-sydd håndledd kan det bli litt vanskelig både det å få inn ny motor, og håndtere Golfen på bane.... Time will show, skal iallefall prøve! Kommer oppover uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...