#1 Skrevet Februar 18, 2007 Var ute å lekte litegrann i går. Hvis jeg klemmer girstanga fremover får jeg ett gir. Girstanga sitter nesten fast og fy .... for ei svidd lukt. Har hatt ulyd i 1 gir over lengre tid. Er det håp for overhaling av den kassa eller er det bare grøt inni der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2007 Har du bytta olje på kassa di før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2007 hehe skulle gjøre det i uka som kommer hadde jeg tenkt, men det ser ut til at det blir litt mer arbeid enn jeg hadde tenkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2007 Hvor langt har bilen gått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2007 ca 185000 men jeg vet ikke hvor langt kassa har gått siden bilen har vært automat en gang. Det er en 6 trinn som sitter der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2007 Trur girkassen trenger overhaling hvis den har gått 1 850 000km ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2007 Trur girkassen trenger overhaling hvis den har gått 1 850 000km ja hehe, det tror jeg med:D: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2007 haha fjern en null da så er det ikke langt unna, litt ustø på tastaturet i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...