#1 Skrevet Februar 18, 2007 Noen i Oslo omegn som kan ta forstilling/lys kontroll og papirer som jeg kan vise biltilsynet til en fin pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2007 Prøv Jensens Bilservice ANS. Ligger bak bensinstasjonen ved Møller Ryen. 22191816 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2007 Jeg kan anbefale Forstillingsspesialisten på Alnabru. Veldig trivelig kar med bra priser! Selv om han ikke fikk tatt bilen min pga at den var for lav! Han er vel billigst nesten i oslo tror jeg, hvis du ikke tar det på NAF, som NAF medlem. Men der får de kun kontrollert og ikke justert, så da er vitsen litt borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2007 Takker for info gutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2007 Jeg kan anbefale Forstillingsspesialisten på Alnabru. Veldig trivelig kar med bra priser! Selv om han ikke fikk tatt bilen min pga at den var for lav! Tar opp denne tråden igjen da jeg også trenger en forstillings kontroll. Noen flere som har erfaringer med forstillingspesialisten? ser de skriver; "Har du derimot en Audi Quattro, Porsche, skrammel fra Maranello, amerikansk van av noe slag, eller lignende er prisene noe høyere. Ta kontakt enten pr mail eller telefonen hvis det haster!! Grunnen til dette er at nevnte bilmerker og sine like er noe mer tidkrevende enn vanlige biler. Dessuten slipper vi ikke en bil ut på gaten uten at vi er 100 % fornøyd med resultatet!!!" på nettsiden dems, og det er vel ikke så mye uff og off og justere en quattro?! Har da justert min selv sånn noenlunde, men må jo ha det på verksted for 100% bra resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2007 Biler med fast bakaksling har som regel ikke justeringsmulighet bak, derfor vil det bli mer-arbeid på en Quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2007 Møller ensjø har akkurat åpnet nye avdelingen, og har norges beste firehjulskontroll system. Alt går på laser og blir 110% og vel så det. Vanvittig bra system, tok min der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2007 Biler med fast bakaksling har som regel ikke justeringsmulighet bak, derfor vil det bli mer-arbeid på en Quattro. De fleste bilene fra vag med stiv aksel er faktisk ikke 100, og krever ofte at de jekkes på plass. Dette krever ofte noe ekstra men det er jo altid tidkrevende med fastrustede justeringere.....qatro...og høyre side fremme på vag biler(varme fra eksos og dritt fra grøftene langs de gode norske veier).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2007 Møller ensjø har akkurat åpnet nye avdelingen, og har norges beste firehjulskontroll system.Alt går på laser og blir 110% og vel så det. Vanvittig bra system, tok min der. Hva snakker vi om i pris og ventetid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...