#1 Skrevet Februar 18, 2007 Når jeg sjekket servotanken når jeg kjøpte bilen så såg jeg at den var tom. Så idag tenkte jeg at jeg skulle fylle på ny olje. Tok av sugeslangen på pumpen og fikk ut all den gamle oljen. Så fylte jeg på ny olje, startet motoren, vridde rattet fra side til side, og fylte da på olje etterhvert så jeg skulle få litt nivå på tanken. MEN: når jeg dreier rattet helt til siden, begynner rattet å banke tilbake på en hakkete måte. Er dette luft i systemet eller har det skjedd noe annet gærnt? Og om det er luft, er det bare å holde rattet godt til siden og vente på at det skal gå seg til, eller har jeg gjort noe feil så jeg må fylle olje på nytt? Har og ett strømproblem med golfen som du kan lese her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=77056. Set som skjer når jeg dreier rattet fra side til side så begynner den batterivarsel lampen å lyse, noen som har en forklaring på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2007 virker som om det er luft ja! det du gjør er å heise bilen i lufta foran, slik at dekka ikke har kontakt, sving fler ganger frem og tilbake uten motoren i gang! skru så på motoren og gjør det samme! fyll på med væske om nødvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2007 virker som om det er luft ja! det du gjør er å heise bilen i lufta foran, slik at dekka ikke har kontakt, sving fler ganger frem og tilbake uten motoren i gang! skru så på motoren og gjør det samme! fyll på med væske om nødvendig Allright! Får Vel ta en tur ut å se om jeg får skikk på det da. Takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...