#1 Skrevet Februar 18, 2007 Noen som kan gi meg nummeret som står på vacumpumpa til sentrallåsen på avant s4 2,2tq -93mod.??? Har ikke min; og for å være sikker på at jeg får bestillt den riktige hadde det vært greit med dette nr. Setter pris på (raskt) svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2007 4a0862257H er delenr hvis du ikke har IR fjernkontroll, hvis du har IR så bytter du bare H`en i delenr med en J! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2007 Hvis det er samme på s2 så tror jeg at jeg har en liggendes. Vet ikke hvor mye de koster nye, men er sikkert ikke billige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2007 Hvis det er samme på s2 så tror jeg at jeg har en liggendes. Vet ikke hvor mye de koster nye, men er sikkert ikke billige De har samme delenr iflg ETKA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2007 4a0862257H er delenr hvis du ikke har IR fjernkontroll, hvis du har IR så bytter du bare H`en i delenr med en J! Korrekt, men 4A0 862 257 H er nummeroverført til 4A0 862 257 P + et ledningssett: 4A0 971 014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2007 Åh, takk for raskt svar gutter.. Unnskyld, sikker et dumt spørsmål; men hva er IR fjernkontroll? Hvordan vet jeg om jeg har dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2007 Åh, takk for raskt svar gutter.. Unnskyld, sikker et dumt spørsmål; men hva er IR fjernkontroll? Hvordan vet jeg om jeg har dette? Hvis du har orginal fjernstyring av sentrallåsen (og alarm), så har du en IR-fjernkontroll. Da har du i så fall en knapp på nøkkelen, og 2 stk IR-mottakere på bilen. De er plassert på B-stolpene (stolpene mellom framdør og bakdør) på hver sin side av bilen. Dersom de sorte dekslene mellom vinduene på framdør og bakdør er helt glatte og ikke har noen "dings" (IR-mottaker), så har du ingen IR-styring av sentrallås/alarm. IR er forøvrig en forkortelse for InfraRød. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2007 Åh! Takker Stian; GODT forklart!! Nå ble jeg litt klokere i dag oxo.. *smile* Å JA!, da har jeg IR-fjernkontroll på bilen min! Godt å vite! Da blir nr. altså; 4a0862257J ..det er nr. på den boksen!? Lednindssette tror jeg at jeg har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2007 Da passer nok ikke den pumpa jeg har liggendes fra s2`n, den hadde ikke ir lås. Men kan høre med en annen jeg kjenner som kanskje har en slik liggendes fra en bil med ir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2007 Og når du har byttet pumpe, er det mulig du må "kode" nøklene inn i systemet igjen, les her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28131&highlight=startsperrelampa+blinker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 18, 2007 Da passer nok ikke den pumpa jeg har liggendes fra s2`n, den hadde ikke ir lås. Men kan høre med en annen jeg kjenner som kanskje har en slik liggendes fra en bil med ir Tusen takk, det hadde vert Konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 18, 2007 Og når du har byttet pumpe, er det mulig du må "kode" nøklene inn i systemet igjen, les her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28131&highlight=startsperrelampa+blinker OH! Akkurat; godt å vite! Må uannsett ha ny nøkkel; tror det har vert skifta something (tenningslås?!) Siden nøkkelen bar passer til å starte bilen, men ikke i dørene.. Muffins!? Tror ikke jeg skal prøve meg på kodingen selv; noen som vil hjelpe, kanskje? Må betille nøkkel ol. først; må vel sikkert ha nytt både lås i dørene og tenningslåsen(?!) jeg da?! ..for går sikkert ikke finne ut av nøkkelen; kopiere den; ut i fra låsen på døra eller nøkkelen, siden jeg ikke har den?! shit; blir litt frustrert! Eller; DEFA? ..alarm? Fungerer det isteden for nøkkelen? (Er jeg helt på jordet nå?!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 18, 2007 OH! Akkurat; godt å vite! Må uannsett ha ny nøkkel; tror det har vert skifta something (tenningslås?!) Siden nøkkelen bar passer til å starte bilen, men ikke i dørene.. Muffins!?Tror ikke jeg skal prøve meg på kodingen selv; noen som vil hjelpe, kanskje? Må betille nøkkel ol. først; må vel sikkert ha nytt både lås i dørene og tenningslåsen(?!) jeg da?! ..for går sikkert ikke finne ut av nøkkelen; kopiere den; ut i fra låsen på døra eller nøkkelen, siden jeg ikke har den?! shit; blir litt frustrert! Eller; DEFA? ..alarm? Fungerer det isteden for nøkkelen? (Er jeg helt på jordet nå?!) Hvis jeg har forstått deg riktig, så mangler du nøkkel til dørene? Hvis du tar kontakt med Møller så er det ikke umulig at de kan hjelpe deg med ny nøkkel. De har tilgang til en hiddenbase med informasjon om nøkkelkoder på bilen slik den ble levert fra fabrikk. Det skal også la seg gjøre å skaffe nye låssylindere til dørene med utgangspunkt i den nøkkelen du allerede har, tror jeg. Men hvis du tar kontakt med Møller så vet de dette bedre enn meg. Nøkkel til dørene synes jeg du skal ha, uansett om du har orginal fjernstyring av sentrallås, eller ettermontert DEFA-alarm med fjernkontroll som styrer sentrallåsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 18, 2007 Jeg tror Møller får til å bygge ny låssylinder i dørene etter den nøkkelen du har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 19, 2007 4a0862257G var delenret. Vet ikke om det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 19, 2007 4a0862257G var delenret. Vet ikke om det passer 4A0 862 257 G er nummeroverført til 4A0 862 257 J så den skal passe den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 20, 2007 4A0 862 257 G er nummeroverført til 4A0 862 257 J så den skal passe den Oh, så den passer! Jippiii... Nå ble jeg glad! Takk Ole Morten! Frank Andre; hvor mye skal du ha for'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 22, 2007 På min S4 93mod står det en sentrallås pumpe med delenummer: 4A0 862 257 C. Jeg har fått tilbud om å kjøpe 4A0 862 257 D eller G, begge skal vistnok funke. Noen som vet hvem av D eller G som er mest lik C? Har lest ett eller annet sted at man blandt annet kan rissikere å måtte vri nøkkelen 2 ganger om man bytter pumpe til en med en annen bokstav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 22, 2007 På min S4 93mod står det en sentrallås pumpe med delenummer: 4A0 862 257 C. Jeg har fått tilbud om å kjøpe 4A0 862 257 D eller G, begge skal vistnok funke. Noen som vet hvem av D eller G som er mest lik C?Har lest ett eller annet sted at man blandt annet kan rissikere å måtte vri nøkkelen 2 ganger om man bytter pumpe til en med en annen bokstav. C er lik A som er lik E som er lik H som er lik P. D er lik F som er lik G som er lik J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 22, 2007 C er lik A som er lik E som er lik H som er lik P. D er lik F som er lik G som er lik J. Vil det si at jeg ikke kan bruke D eller G når jeg opprinnelig har C? Selger påstår at Møller sier at D og G kan erstatte C? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 23, 2007 Vil det si at jeg ikke kan bruke D eller G når jeg opprinnelig har C?Selger påstår at Møller sier at D og G kan erstatte C? Jeg har desverre ikke peil, bare kikket i familiealbumet. Ring til Møller og hør da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...