S4 -93mod. med RS4 fanger?

Anbefalte innlegg

Orginal, hellakkert:) Bilde av min gammle stygge S4

Hvis det er en stygg S4, hvordan ser da en fin S4 ut? : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes det var bra med RS fangeren, men da må du lakke listene på siden eller fjerne dem :)

Har faktis vurdert å fjerne listene, sparkle igjen og lakkere.. Blir kanskje litt kræsj med de linjene listene lager med RS fangeren, ja!? :P

 

Mange som ikke liker u-orginal fanger her, gitt! Liker veldig godt den orginale fangeren selv; men det har seg sånn at jeg ikke har den; men har en RS4 fanger liggene.. Kommer til å bruke den til så lenge, får se etterhvert hva som skjer!

 

Godt alle har litt forskjellig smak, ikke vært så kult om alle skulle hatt lik bil.. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har RS2 fanger på min. Men det er en A6.

Den ser slik ut.

Ville nok heller valgt S6 fanger.

Fet bil du har; ikke så mange sånne med cameleon-farge?!... nice!

Ja, S6 har fin fanger.. men ver pen med RS2 fanger også, synest jeg.. ;)

 

Tror egentlig alle biler kan bli fine uannsett fanger, nesten.. Kommer ann på hvordan man utfører resterende på bilen og hvilket image man vil ha... Bilene blir jo brukt til forskjelligt; showcar, rasekjøring, utstilling.. ol. Som man også m/kan gå litt ut i fra med valg av utseende på bilen!

MEN; er jo et must at det ser gjennomført ut uansett! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som lurer, ny grill skal bestilles. Selvsagt ORIGINAL. :)

 

Skulle akkurat til å begynne å plage deg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktis vurdert å fjerne listene, sparkle igjen og lakkere.

 

Se på bilde over av gamlebilen til Glenn Ivan. Hjelper mye med A6/S6-sidelister på S4. Slike blir bestillt til min også. Igjen har Audi allerede den beste løsningen til bilen din....:P

 

Lykke til med bilen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4 fanger har ingenting på et C4-karosseri å gjøre i mine øyne. Det er blanding av tidsepoker og karosserier. Det blir det samme som å sette en RS2fanger på en typ85 audi 80..... Ikke særlig pent.

 

Original hellakert eller S6 fanger kler C4-karosseriet best hos meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst du vil kvitte deg me rs fangeren så kjøper jeg den gjerne :) syns ikke det er så værst igrunn med den jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er en stygg S4, hvordan ser da en fin S4 ut? : eek :

 

Var noen tidligere i tråden som syns den orginale fangeren var stygg, så jeg måtte jo bare:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du...

Da jeg kjøpte s4'n min i fjor var det montert rs2 underdel på original fanger...

Absolutt ikke den optimale løsningen på styling, men jeg synes den var fin, og ikke for styla i forhold til en rs4/6 fanger på URs4, den synes jeg er overdrevet...

Min var knekt her og der, så jeg plukka den av, og støpte opp igjen og fikk lakka den...

Ser tydelig på bildet at resten av bilen trenger lakkering og:o så det blir til denne sommeren, tenker da å lakke alle lister og muligens fjerne railsa...: rolleyes

 

 

DSC00062.jpg

 

Synes du kan montere på original s6 fanger jeg, den passer godt, men burde vel fjerna eller bytta lister og bakfanger om du skulle fått passende look med den...

Eventuelt da original s4 som heller ikke er værst;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller slikleis?

 

Det der ble jo rått! : rock :

Men må ha MED gjeller og lakkerte sidelister.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil si den ser best ut med S6 fanger!!!

CIMG0599.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalfanger S4/S6 er klart penest... Knall fint med helakkert original S4.. Skal det byttes til S6 synes jeg fangere og lister må byttes rund baut, helst panser og lykter i samme slengen... Blir noe voldsomt feil med proporsjonene med rs stylingen, kræsjer totalt med designet på bilen i mine øyne...

S4'n min2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg igrunn kommet fram til viss man velger å ikke ha orginal fanger, så er det S6 fangeren som er tingen. RS4 fanger er også fint, men da må man ha skjørt og bakfanger i tillegg. Og evt, lakkere dørlistene... Det er min konklusjon! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i147060382_47135_7.gif

 

For å kunne sette på fangeren (RS4) hva trenger jeg? -har fått tak i frontbjelken nå.

Trenger jeg f.eks festebraketter? Noe annet?

Hvordan vil dere f.eks feste fangeren? -må jo kunne tå ta av/på fangeren igjen liksom! *gruble* : grønn :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes du kan bytte ut den hengeren med en garage jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde uten tvil gått for S6 fangere og panser og asap fjernet de grøftelysene nede.. de kler ikke C4 i det hele tatt

 

Hadde også bytta ut nettinggrill med en S6 Badgeless grill da nettingrill er en smule 1984.......... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i147060382_47135_7.gif

 

For å kunne sette på fangeren (RS4) hva trenger jeg? -har fått tak i frontbjelken nå.

Trenger jeg f.eks festebraketter? Noe annet?

Hvordan vil dere f.eks feste fangeren? -må jo kunne tå ta av/på fangeren igjen liksom! *gruble* : grønn :

 

Hva mangler? Hmmm.... Det er da helt åpenbart Anette! Høyre hovedlykt! Det kan da enhver idiot se! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i147060382_47135_7.gif

 

For å kunne sette på fangeren (RS4) hva trenger jeg? -har fått tak i frontbjelken nå.

Trenger jeg f.eks festebraketter? Noe annet?

Hvordan vil dere f.eks feste fangeren? -må jo kunne tå ta av/på fangeren igjen liksom! *gruble* : grønn :

 

RS4 fangere kommer rene inni så det du må gjøre er å støpe festebraketter inn i fangeren som du fester i front bjelken du har fått tak i + støpe inn en braket som holder fangeren ved hjul buer. Da blir det som orginalt og den monteres/demonteres som du gjør med en org fanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..ser ut som en seidelfanger.... kastet omtrent min... men dette synes jeg var veeeeldig helhetlig og pent.... Pen bil med hele linjer...Rs4 felger til denne bilen..meget pent... si hva dere vil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mangler? Hmmm.... Det er da helt åpenbart Anette! Høyre hovedlykt! Det kan da enhver idiot se! :)

...hovedlykt? hvor? ...er det DET som skal sitte i det høle der ja!?! HAHAHAHAHA!!!! : haha : -morsom du Håkon!

-finn 5 feil, liksom... :P Men feil=MANGLER!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4 fangere kommer rene inni så det du må gjøre er å støpe festebraketter inn i fangeren som du fester i front bjelken du har fått tak i + støpe inn en braket som holder fangeren ved hjul buer. Da blir det som orginalt og den monteres/demonteres som du gjør med en org fanger.

Thanks! :D -trengte en liten "bruksannvisning" på hvordan feste RS4 fangeren! Ordna det du, schenialt! :D

Hvor får jeg tak i sånne festebraketter/braketter?

-bruke glassfiber + (glassfiber/karosseri)lim for å feste brakettene inni fangeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...hovedlykt? hvor? ...er det DET som skal sitte i det høle der ja!?! HAHAHAHAHA!!!! : haha : -morsom du Håkon!

-finn 5 feil, liksom... :P Men feil=MANGLER!

 

Det skal jo ikke være noe lykt der! Alle tøffinger kjører uten lykt for å få max mye luft inn i systemet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.