#1 Skrevet Februar 18, 2007 Som topic sier har jeg en knirke/gnisselyd fra baksetet i min 03 A4 avant. Trodde dett kom av at sitteputa var løs pga knekt festeklips i fremkant. Kjøpte disse nye, og byttet de, men hjalp det? NEI.. Blir gal av den lyden, synes ikke sånne lyder skal forekomme i en såpass ny bil. Noen som har tips? Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2007 Brodern hadde samme med sin 05 A4 avant med s-line skinnseter. Han hadde den inne på garantireperasjon, mener de smurte opp noe greier. Syykt plagsom lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2007 oki.. er s-line interiør i min også.. vet ikke om det kommer av skinnet jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2007 hadde samme i fatterns 01/02 allroad, var helt verst på ferietur til italia, var også knirk i forsetene. Det i baksetene forsvant ganske raskt, vil nesten anta at det var fordi de aldri omtrent var blitt brukt før. Knirk i forsetene er også borte...han hørte på møller, og de hadde faktisk hatt inne en allroad med recaro-setene og byttet til nye seter pga ulyder..så hør med møller, er vel 5 års garanti på dette. Og enig i at det ikke burde oppstå på en så ny bil, burde ikke oppstå i det hele tatt egentlig.. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2007 Rekner med du har nedfellbare seter. Prøv å legg ned setene, å sjekk om lyden fortsatt er der. Har vært borte i at låsehakene til bakseteryggen har laget lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2007 har det samme i min og.. et knirk kommer i ny og ned ved hull og dumpler.. hørs ut som at dette er høyere oppe.. evt vet tak eller no.. har ikke skinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2007 Jeg har kjørt en allroad med recaro, og det gnisset som fy mot armlenet. Måtte kjøre med setet akkurat litt for langt fremme for å unngå lyd.. Lyden i min brors A4 hørtes ut som skinn-gniss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 19, 2007 Silikonspray på en q-tip.. Hvis du finner stedet, da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 19, 2007 Skinninteriør har vel en tendens til å lage litt lyder, men har i enkelte ekstreme tilfeller brukt noe fra Meguiars som iallefall på folkemunne kalles lærfett. Det har hjulpet. Har da smurt det på der ting ligger og gnisser/knirker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...