Knirke/gnisselyd ifra baksetet

Anbefalte innlegg

Som topic sier har jeg en knirke/gnisselyd fra baksetet i min 03 A4 avant.

Trodde dett kom av at sitteputa var løs pga knekt festeklips i fremkant.

Kjøpte disse nye, og byttet de, men hjalp det? NEI.. : bh :

Blir gal av den lyden, synes ikke sånne lyder skal forekomme i en såpass ny bil.

Noen som har tips?

Mvh Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brodern hadde samme med sin 05 A4 avant med s-line skinnseter. Han hadde den inne på garantireperasjon, mener de smurte opp noe greier. Syykt plagsom lyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. er s-line interiør i min også..

vet ikke om det kommer av skinnet jeg?

: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme i fatterns 01/02 allroad, var helt verst på ferietur til italia, var også knirk i forsetene. Det i baksetene forsvant ganske raskt, vil nesten anta at det var fordi de aldri omtrent var blitt brukt før. Knirk i forsetene er også borte...han hørte på møller, og de hadde faktisk hatt inne en allroad med recaro-setene og byttet til nye seter pga ulyder..så hør med møller, er vel 5 års garanti på dette. Og enig i at det ikke burde oppstå på en så ny bil, burde ikke oppstå i det hele tatt egentlig..

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekner med du har nedfellbare seter. Prøv å legg ned setene, å sjekk om lyden fortsatt er der. Har vært borte i at låsehakene til bakseteryggen har laget lyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har det samme i min og.. et knirk kommer i ny og ned ved hull og dumpler.. hørs ut som at dette er høyere oppe.. evt vet tak eller no.. har ikke skinn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt en allroad med recaro, og det gnisset som fy mot armlenet. Måtte kjøre med setet akkurat litt for langt fremme for å unngå lyd.. :)

Lyden i min brors A4 hørtes ut som skinn-gniss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Silikonspray på en q-tip.. Hvis du finner stedet, da! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skinninteriør har vel en tendens til å lage litt lyder, men har i enkelte ekstreme tilfeller brukt noe fra Meguiars som iallefall på folkemunne kalles lærfett. Det har hjulpet. Har da smurt det på der ting ligger og gnisser/knirker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.