#1 Skrevet Februar 18, 2007 Har problemer med FIS'en i bilen... Får ikke reset den? Noen som har vært borti lignende problem? Kan det være så enkelt at det er kontaktfeil på reset bryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2007 Ingen? Klokken og skifting av vising av de forskjellige modus fungerer slik det skal...Viser 51.9 L/100km i gjennomsnitt feltet og aldri under 51 L/100km på øyeblikelig visning. Gjennomsnitt farten vises og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2007 Ingen? Klokken og skifting av vising av de forskjellige modus fungerer slik det skal...Viser 51.9 L/100km i gjennomsnitt feltet og aldri under 51 L/100km på øyeblikelig visning. Gjennomsnitt farten vises og. Hadde tilsvarende problem på en bensinbil, 200 tq en gang. Da var det en kontakt med dårlig forbindelse på luftmengdemåleren, som medførte at computer viste at den drakk som et udyr (noe den ikke gjorde). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2007 Har hatt ute LMM,gjordt den ren med elektronikk rens, fortsatt ingen forbedring... Bilen går som den skal.. Ingen feilkoder i Vag-Com... Når jeg hadde av pluss på battriet,resetet FIS seg, men etter kun noen få km var den på det samme igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2007 Da har jeg funnet feilen... Byttet pærer i instrumenthuset, og etter jeg satte pluggene i på nytt og monterte instrumentet igjen fungere FIS slik den skal. Virket som den manglet signal fra hjernen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...