#1 Skrevet Februar 18, 2007 Hei, jeg skulle sette i lader (overgang) til dvd til unga i sigarett tenneren bak i bilen. Som gjort så oppdaget jeg at overgangen (fra en til to uttak) hadde røket (etter jeg hadde satt den i....) og den ladet selvfølgelig ikke. Byttet overgang etterpå og virket ikke noen av uttakene i bilen. Er det en sikring som har gått eller hva tror dere? Hilsen Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2007 bare å skjekke det vel? har du ikke strøm bak så er det jo no galt med strømkretsen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2007 Sikringen ser ser hel ut og har sigarettenneren foran virker heller ikke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2007 da må du nok begynne å feilsøke litt på dette.. har du strøm frem til sikring.. osv osv.. ingen fasitsvar her tror jeg.. sett inn en ny sikkring uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2007 Får ta en tur til Møller i morgen... Så blir det vel ordnings:o . Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...