#1 Skrevet Februar 18, 2007 Tenkte jeg skulle ta av bakfangeren min nå siden jeg skal demontere leppen på den,men får jeg 1`r eller 2`r feil hvis jeg kommer på EU uten bakfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2007 hmm...tror ikke dette skal kvalifisere til 2'r.. men du kan ikke ha noen skarpekanter eller utstående jern på den.. men godsnakker du med dem og sier at den er til lakk eller no så tror jeg ikke du får store prob med dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2007 Ok,da skal jeg sjekke opp dette i dag. Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2007 hvorfor ikke vente til etter eu med å demontere bakfangern? det beste er jo at slike tilsynsfolk ikke får noe å henge seg opp i så dem begynner nærmest å leite etter feil.... Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2007 Hvorfor ikke ringe og spørre? Du gjør vel uansett ikke dette på biltilsynet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2007 HAn som skal ha stylingen har ingen hast,så da tar jeg det ikke av før ETTER EU er tatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...