#1 Skrevet Februar 18, 2007 Etter at snøen har forsvunnet så har jeg lagt merke til at bilen rister på lik måte som om det skal være ubalanse i et eller flere hjul. Når jeg begynner å kjøre så virker det som om den gynger litt fra side til side gradvis mere og mere i takt med farten. Har sjekket og konstatert at alle felger sitter fast. hva kan være årsaken? Har også et problem med at jeg har fått en god del kast i UFO bremsene, kan dette ha en innvirkning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2007 Møkk på innsiden av felgen, kast i felgen ( dårlig avbalansert/vekt som har falt av/bulk ), dekkbanen har sluppet fra dekkstammen ( dekket har slått kul på seg ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2007 Hvilken framgangsmåter kan jeg bruke for å enklest/billigst finne ut hva som er feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2007 Få noen til å kjøre dekkene på en balanseringsmaskin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2007 kan jo kanskje være sentrerings i felgen som ikke passer på navet, eller motsatt. Jeg hadde et problem med risting, da var det sentrerings ringen som var på stor på navet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2007 kan jo kanskje være sentrerings i felgen som ikke passer på navet, eller motsatt.Jeg hadde et problem med risting, da var det sentrerings ringen som var på stor på navet. Mest sannsynlig så er det vell ikke det, da felgene har stått på hele tiden og ristingen/gynginga har kommet i det siste. Får prøve å sjekke felgene i morgen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2007 Fikk konstatert at ene felgen bak er skeiv og i ubalanse. så er på utkikk etter nye vinterfelger med dekk no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...