#1 Skrevet Februar 18, 2007 Jeg bytta bremseskiver foran på min rs2 for 2 år siden. Jeg skulle nå bytte bremseklosser etter 35000km og fant ut at skivene var på minimum mål. Bremseklossene er greenstuff. Bremseskivene er bosch. Er dette uvanlig fort slitt? Jeg vet at dette selfølgelig har noe med kjørestil og gjøre men jeg rakser for det meste rundt i 60 sonene her i bygda. Jeg merket at alle stemplene i calipterene var lette og trykke inn så jeg er sikker på at de ikke henger. Jeg måtte slipe litt på de nye klossene for og få de inn i calipteren pga irring. Er det ok? Innspill plis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2007 nei, det er ikke uvanlig ved bruk av EBC klosser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2007 Bruk std Porsche skiver og klosser (Texstar) så holder det lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...