Oljekjøler på Golf II? Plassering

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har en Mocal 13rads(?) oljekjøler..

Problemet er at jeg ikke helt vet hvor jeg skal plassere denne på bilen, da ting bare står i veien, 90fanger o.l .. Noen andre som har montert en slik på sin golf?

Da er jeg veldig intressert i og se hvordan netopp dere har gjort det..

All hjelp mottas med takk!

-Asbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

midten under frontramme, bak i fangeren.. litt kutting i fangeren og den passer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde min foran radiatoren på venstre siden derradiatoren er lengre bak enn andre siden. Men tror den var litt mindre enn den du har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde min foran radiatoren på venstre siden derradiatoren er lengre bak enn andre siden. Men tror den var litt mindre enn den du har.

Har tenkt på det samme faktisk, men jeg har en rally intercooler og der i tilegg til radiatoren.. Men får ta og se bedre på det i morgen.. Har mistet litt motivasjon får å si det slikt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt på det samme faktisk, men jeg har en rally intercooler og der i tilegg til radiatoren.. Men får ta og se bedre på det i morgen.. Har mistet litt motivasjon får å si det slikt..

Ok jeg hadde ikke rallye intecooler, så da kan du jo uligens få litt problemer, men du får ta å prøve ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok jeg hadde ikke rallye intecooler, så da kan du jo uligens få litt problemer, men du får ta å prøve ;)

Yeah, skal gjøre det.. Skal legge ut bilder o.l i morgen ;)

Håper bare jeg får til det siste, da jeg vil ha bilen på veien denne uken=) Litt og gjør igjen, men har jo vinterferie ( går på skole ) .. så får gjerne tid til å fikse det siste..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg flyttet den bak frontfangeren på høyre side sett forfra, så kommer jeg til å skjære ut det hullet i frontfangeren der luft inntaket til bremsene går. Så da får den litt kjøling også=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.