#1 Skrevet Februar 18, 2007 Hei!.. Hva passer best på Audi A4 B5 avant ??.. Går begge disse på bilen min?.. Og hva er evt forskjellen ?. Kommer dekkene lenger ut mot hjulbuen ved 42? Takk for hjelpen;) Kjøres.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2007 ET = Innpress.. ET verdien er å finne i bilens vognkort. Med innpressing forstås avstanden mellom felgplatens anleggsflate mot navet og felgens senterlinje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2007 Hei!..Hva passer best på Audi A4 B5 avant ??.. Går begge disse på bilen min?.. Og hva er evt forskjellen ?. Kommer dekkene lenger ut mot hjulbuen ved 42? Takk for hjelpen;) Kjøres.. Dekket kommer lenger inn med 42. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2007 Hei!..Hva passer best på Audi A4 B5 avant ??.. Går begge disse på bilen min?.. Og hva er evt forskjellen ?. Kommer dekkene lenger ut mot hjulbuen ved 42? Takk for hjelpen;) Kjøres.. Er ikke ET42 originalt på B5? I såfall vil en felg med ET35 se bedre ut på bilen da den kommer lengere ut/fyller ut mot hjulbuen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2007 Et45 er orig på facelift B5 iallefall... så jeg må nok på tilsynet en tur med mine bestilte et35... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2007 ET45 er originalt ja men jeg har fått godkjent ET35 så det skal ikke være noe problem........ Ser mye finere ut når felgen går kant i kant med hjulbuen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2007 Takker for hjelpen dere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...