#1 Skrevet Februar 18, 2007 Hei, Er usikker på hvilke sommerfelger jeg skal ha til min A4 B5. Har ikke senket den noe og kommer ikke til å senke den foreløpig. Lurer derfor på om noen av dere har bilder av en A4 B5 avant med 17" eller 18" som ikke er senket. Vil 18" bli for stort når jeg ikke senker? Tenker på feks. RS4 felger. Hvilke felger ville dere anbefalt når jeg ikke skal senke? Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2007 Hold deg til 17". Ser bare teit ut med 18" uten senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2007 Vil nå påstå at 18" uten senk ikke ser teit ut. Hjulbuene er såpass store at 17" for min del blir for lite, vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2007 Hei:) Jeg har kjøpt senkefjører til A4 B5 avant.. Jeg senker min 35mm samt kjører på 18" Tommere.. + at jeg har sportsunderstell.. Kan bli spennende dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2007 Her er min A4 med 18" Ser ikke helt topp uten senk. (men jeg er ikke veldig mange dagene fra å få den ned noen cm... normalt sportunderstell høyde) Skal du ikke senke er nok kansje 17" penest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2007 Ifølge han så solgte meg bilen har jeg sportsunderstell. Kjennes slik ut på stivheten, men ser litt høy ut. 18 uten senk så litt høydehus ut ja, så det er spørs om det ikke blir 17". Noen andre som har bilder med 18" uten senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2007 om du kjøper 17" eller 18" har vel ikke så mye og si. rulleomkretsen blir jo tilnærmet den samme hvis du skal ha rett dekk til bilen din. kjøp heller 18" med en annen dekkprofil kanskje? jeg synes 17" ser lite ut på a4 personlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...