#1 Skrevet Juli 6, 2004 Er det noen her som skal kjøre på eikås da? På street leegal den 21 eller på go.carten den 22??? Noen som holder på med noen prosjekter som kommer på veien snart? Litt stille her inne i det siste!!! Noen som har noe info. eller bilder av ting de holder på med? Har nå fått på lakken, er perlemor hvit en 3 sjikts farge. Er litt lysere perlemoren som hvar på den før. Venter på deler til audien min. Er på veien nå men mangler litt lister og kjører med den gamle utslitte snurra. Det som er kjøpt og påvei: Turbo KKK\Garrett hybrid samme som KKK 26\27 ca... Rs2 Eksosmanifoild Rs2 Dyser Rs2 Bensinpumpe Krb progresiv bensintrykksregulator Hjemmesnekret 3" eksosanlegg 3" downpipe Satser også på og få på: Ny wastgate fjør fra jonus Chipp fra jonus Kjøler type STOR A\F måler og litt småsnacks. Får se om clutch tåler de nye hestene. Bilder osv. kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2004 Hei! Hvor mye måtte du ut med for å få lakket bilen? Strippet du den selv? R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2004 Strippet hele bilen ned ja, og mattet ned bilen og, Ganske mye jobb egentlig. Kan egentlig ikke si hva jeg betalte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2004 Litt bilder..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2004 hvem har laget down pipen? lysr på 3"down pipe på min og... har standard down pipe og 3"resta. ser ut som en del jobb og lage. kjedelig og parkere bilen slenge for og knote med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2004 Lasse R. har laget min downpipe... Send han eh pm du og hør om han gidder og lage en til deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2004 Hei! Har du byttet den gamle eksosmanifoilen din? I så fall, skal du kvitte deg med den? mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Helland Er det noen her som skal kjøre på eikås da? På street leegal den 21 eller på go.carten den 22??? Skal på GATEBILFESTIVAL i surnadal den helga.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Rune Hummelsund Hei! Har du byttet den gamle eksosmanifoilen din? I så fall, skal du kvitte deg med den? mvh Rune Du har Pm.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 11, 2004 Kun vag biler som får kjøre da ? eller kan eg kjøre med kadette, er jo vag medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2004 Mere bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...