er det nokon som treng golf II deler?

Anbefalte innlegg

har litt golf deler ligganes, spess dørdeler som vindu og vindusheiser har og litt små ting ligganes.

er det nokon som treng så blir dette gitt eller nesten gitt vekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei desverre. har ikkje det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,har du vindusheis (manuell) til venstre bakdør og dørhåndtak til begge bakdørene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke dempere til golf 2 fwd bak(fast ramme) samme tilstand bare de henger samme. må ha de til å flytte et prosjekt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,har du vindusheis (manuell) til venstre bakdør og dørhåndtak til begge bakdørene?

 

ja, det meiner eg har 3 sett med vindusheiser til bakdører. håndtak, mine du innvendig eller utvendig?? eg har innvendig men utvendig har eg eit par golf III lokk håndtak som går billigt.;) og er i ganske fin stad

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke dempere til golf 2 fwd bak(fast ramme) samme tilstand bare de henger samme. må ha de til å flytte et prosjekt?

 

eg har men vil ha golfen litt kjørbar til:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det meiner eg har 3 sett med vindusheiser til bakdører. håndtak, mine du innvendig eller utvendig?? eg har innvendig men utvendig har eg eit par golf III lokk håndtak som går billigt.;) og er i ganske fin stad

 

utvendige håndtak.... og hele vindushevermekanismen bak venstre (har røket wiren på min)

skal ha orginale håndtak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har men vil ha golfen litt kjørbar til:o

 

Ok ellers takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

golfen går snart til vraking.

det er ein 3 dørs golf II.

eg har ikkje så mykje deler, men har vinduer + front og bakrute som er i ganske grei stand.

-vindusheis tl to dørs.

 

bare spør, har og litt andre små deler ligganes men ikkje karroseri deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.