#1 Skrevet Februar 19, 2007 hei hvordan går det med senking av en Golf 4 2003 med esp. begynner systemet å tulle da? har en kompis med en vectra som måtte skru av esp (eller IDS? som det heter på opel.) etter han senket bilen da den bremset og herjet i hver sving. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2007 Kan ikke skjønne at det skulle ha noen innvirkning på ESP, men heller på innstillingen av lys kanskje. Hvis det er xenon ( originalt ) på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2007 skropel vettu... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2007 Mulig det på Opel fungere med andre sensorer, feks fart og rattutslag, mens det på VW er mer avansert. Har ikke problemer med ESP på min Golf V senket 50mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2007 heihvordan går det med senking av en Golf 4 2003 med esp. begynner systemet å tulle da? har en kompis med en vectra som måtte skru av esp (eller IDS? som det heter på opel.) etter han senket bilen da den bremset og herjet i hver sving. IDS har ingen ting med ESP og gjøre. ESP heter ESP også på Opel. IDS er elektronisk chassisstyring, så om han har senket bilen og den har IDS så kan kanskje dette ha en sammenheng Hentet fra http://www.opel.no Interactive Driving System (IDS) Med Opels unike Interactive Driving System for elektronisk chassisstyring samordnes den elektrohydrauliske styringen, ABS-bremsene og det uavhengige hjulopphenget med fire bærearmer på optimalt vis. Med IDS Plus får du enda større kontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2007 takk for svar. han i såfall ikke ids men vanlig esp. ble litt bekymret for at jeg måtte kjøre høybil hvis jeg nå bestemmer meg for ny bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...