Spm ang skifte av bensintank

Anbefalte innlegg

Er det noen som har skiftet bensintank på Audien sin? Med quattro? Jeg skal til med å skifte på min nå og i den forbindelsen lurer jeg litt på framgangsmåten. Er det som det ser ut? Ser nesten ut som om man må plukke ned alt bak før en kommer til tanken. Kan noen gi meg tips på dette? Hjelp...

Er nesten fristende å kjøpe seg en racingtank å hive denne inn i kofferten: bh : : bråk ::confused:: faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok ut med endel av bakstillingen ja. Mener å huske dette fra noe dokumentasjon/beskrivelse jeg har lest ja.

er jo greitt nok om bilen står på bukker...men ikke fullt så enkelt om den skal stå på hjula mens en skrur...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

C4?

I såfall er det av med eksos, løsne drivaksler inne på klokka, løsne kardang, bærearmer bak,(derfor må den på bukker) brekkwire, tilkoblinger på tank, klokke, eh.. I det hele tatt en hel masse, i følge Bentley-manualen!

Jeg hoppet over det, og lappet tanken mens den stod i bilen.. Ser ut som at mange har hatt dette problemet nå, så det er ikke mumulig å gjøre denne jobben. Men opp på høye bukker, det må den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for det. skal nok få den opp i 2 meter... skifter foringer, pakninger og fjærer samtidig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar denne tråden opp igjen jeg...

Begynner på bilen nå i uken og lurer derfor om det er noen som sitter på noe dokumentasjon / tegninger som viser framgangsmåten??? Det hadde vært greit med hurtig tilbakemelding slik at dette er på plass før jeg begynner å gjøre feil.

Kommer uansett til å ta bilder underveis for senere å legge dem ut som guide for dem som måtte trenge dette.

Kom igjen folkens... Trenger info her...: gråter :: vinke :: klø ::rolleye::confused:: faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.