Hjelp ved montering av målere på golf?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg litt her?

Jeg holder på å monterer vanntemp,oljetemp og oljetrykkmålere å lure på om jeg kan koble de opp der som er ring rundt på bilde? Det er en Golf GTI 86 Mod.

Bilder å forslag tas imot med stor takk:)

SSA50831.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare åpne og se hva som tyter ut v/ 5000 rpm.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har et bilde eller info om hvordan å hvor målerne skal plaseres?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du erstatte de orginale målerne? Da kan du vel bare slå opp i haynes manualen og se hvor de orginale giverne sitter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan hjelpe meg litt her?

Jeg kobla oljetrykksmåleren på siden av toppen. Det satt en oljetrykksklokke der fra før av, men denne var ikke koblet til noe, så den fjernet jeg.

Oljetemp henter jeg ved oljefilterbraketten. Her vil jeg nok anbefalle deg å boble på et y-ledd, så vil du kunne beholde orginalgiveren til det den skal gi signaler til.

Husker ikke i farten hvor jeg henter vanntemp fra, men også her har jeg koblet på et y ledd, slik at orginalgiveren fremdeles gir signal til instrumentet i dashen.

Y-ledd får du på biltema, Pass bare på å få riktig dimm på dem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.