#1 Skrevet Februar 19, 2007 Det nermer seg møte. Hvor har vi neste møte ? Har du kommet noe lenger med veikroen Tore ? Hvem kommer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2007 Eg kommer vartfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2007 Eg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2007 sannsynligvis eg o. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2007 Jau eg komme o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2007 mest trolig er jeg hjeme fra offshore da, så komme, hvor det blir får vi få tilbakemelding fra Tore om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2007 Da var golfen solgt - så har ikke bil til neste møte - men kommer meg sikkert inn for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2007 Regner med eg og tar turen, har bedt Tore sjekke opp om det blir kroa, Aksdal bil eller om me skal finne annet sted denne gangnen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2007 Da var golfen solgt - så har ikke bil til neste møte - men kommer meg sikkert inn for det. Im in, kan evt. hente deg Geir, er jo ikke lange omveien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2007 Tar nok turen eg også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2007 Møte blir på Aksdal Bil og ikkje kroa denne gang... tidspunkt blir som vanlig 19.30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 26, 2007 Eg komme eg o, blir kanskje noen minuttar forsinka siden eg slutte på jobb kl 19.00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 26, 2007 Ser ut som jeg kommer rullende i Rat-look caddy firmabilen på torsdag passalaten skal en tur til vatland for å reparere litt på garanti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 1, 2007 En liten påminnelse om møte ikveld!! Men ser desverre ikke ut til at jeg kan komme med mindre jeg får barnevakt da frua ligger til sengs med høy feber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 1, 2007 Eg må ut på ein hastejobb nå... får se om eg blir fort ferdig... men ser svart ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...